29.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Мої ніжки» (мої помічники, призначення, правила догляду)

  1. Заняття Ознайомлення з довкіллям

Тема. Про тебе та про мене

Мета: надати дітям можливість добре засвоїти свою статеву  приналежність, власне ім’я, ідентифікувати себе з ним, не уявляти себе поза ним; вчити дітей називати частини тіла та обличчя; розвивати вміння дітей визначати свою унікальність та індивідуальність, позитивне ставлення до свого імені; слухову та зорову увагу малят; виховувати комунікабельність, товариськість та доброзичливість.

Матеріал; вірш К. Перелісної «У маленької онучки».

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ігрова ситуація. Вихователь загадує дітям загадку про дзеркало.

Хто завжди нам правду скаже

І самих себе покаже,

Усі: великі і малі

Себе побачать в… (дзеркалі).

Дидактична гра «Що в мене є?».

Мета: ознайомити дітей з назвами частин тіла (руки, ноги, голова, очі, рот, ніс, вуха, волосся); пояснити призначення кожної з них; продовжувати вчити визначати свою статеву приналежність (дівчинка, хлопчик); розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять.

Матеріал: дзеркало.

Вихователь пропонує дітям розглянути себе у дзеркалі.

Читання вірша К. Перелісної «У маленької онучки».

У маленької онучки

Є малесенькі дві ручки.

Нумо пальці рахувать:

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Дидактична гра «Хто я?».

Мета: формувати вміння дітей усвідомлювати себе як окрему людину, яка не змінюється зі зміною ситуації, має свої бажання, які можуть не збігатися з бажаннями інших; учити дітей звертати увагу на себе з різних боків, розширюючи уявлення про себе; виховувати вміння дітей утверджуватися у відчутті своєї власності.

Матеріал: лялька, шаблони одягу дівчаток і хлопчиків. Вихователь пропонує одягти ляльок в одяг відповідно до їх статі.

Пальчикова гімнастика «Дівчинка».

Іде дівчинка гарненька, (Діти беруться долонькам за щічки і похитують головою.)

В неї личко рум’яненьке, (Діти обводять долонею навколо обличчя.)

Рученьки маленькі, (Роблять кругові рухи обома долоньками.)

Пальчики вправненькі, (Перебирають розставленими пальцями.)

Ніженьки прудкі, (Стукають долонями по колінах.)

Ніженьки стрункі. (Стукають подушечками пальців по стегнах.)

 

  1. Заняття Фізкультура

Тема: Метання на дальність двома руками з-за голови і котіння м’яча у ворітця.

Мета. Вчити дітей метанню на дальність двома руками з-за голови і котінню м’яча у ворітця; привчати зберігати напрямок при метанні й котінні м’ячів.

Посібники. М’ячі за кількістю дітей, 3—4 дуги.

Методика.

І ч. Ходьба і біг чергуються. Ходьба, як «коник» — високо піднімаючи коліна, як «мишка». За вказівкою вихователя взяти м’ячі.

Загальнорозвиваючі вправи (з м’ячем).

В. п.: стоячи, тримати м’яч обома руками. Підняти м’яч вгору, потягнутись, опустити вниз (3—4 рази).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч тримати обома руками. Нахилитись вперед, торкнутись м’ячем підлоги між ногами, випрямитись (4—5 разів).

В. п.: стоячи, тримати м’яч обома руками, руки внизу. Присісти, м’яч до грудей, випрямитись (4—5 разів). Виконувати в середньому темпі.

Стрибки на місці на двох ногах (15—20 сек.). М’яч покласти на підлогу і стрибати поруч з ним. Спокійна ходьба один за одним навколо кімнати.

ІІ ч. Основні рухи.

Метання м’яча на дальність з-за голови. Діти виконують  вправу всі разом 4—5 разів. Після кидка біжать за м’ячем, повертаються на місце і знову кидають. Кидок виконується лише за сигналом вихователя. Котіння м’яча у ворітця на відстані 1 м (3—4 рази). Виконувати вправу можна сидячи на підлозі або з положення
присівши.

Рухлива гра «Кіт і миші» (2—3 рази).

ІІІ ч. Ходьба звичайним кроком і навшпиньках.

 

 

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *