31.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)
1.Заняття Художня література
Тема: Читання казки В. Сухомлинського « Як зайчик грівся взимку проти місяця».
мета: Продовжувати навчати дітей сприймати образний зміст літературної казки,; формувати вміння помічати в картинах неба дивовижне, незвичайне і корисне; уточнювати уявлення дітей про можливий стан неба,, пору добу та погодні явища, пов’язані з ним; удосконалювати здатність уважно слухати та розуміти зміст твору ; розвивати логічне мислення; навчати малят емоційно реагувати на вигляд небосхилу та милуватися ним;заохочувати до словесної творчості; виховувати позитивне ставлення до природи Космосу.
Матеріал: казка В. Сухомлинського « Як Зайчик грівся взимку проти місяця»; картинки із зображеннями нічного (зоряного) і денного (сонячного) неба, Іграшка зайчик.
Хід заняття: Сюрпризний момент: поява Зайчика з ілюстраціями денного та нічного неба.
Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрації.
– Якого кольору нічне небо?
– Що ви бачите на нічному небі?
– Якого кольору небо вдень?
– Що світить на небі вдень?
– Що є на нічному небі та немає вдень?
Вихователь: А зараз Зайчик розповість нам, як він взимку грівся проти місяця.
Вихователь читає казку В. Сухомлинського « Як Зайчик грівся взимку проти місяця».
Холодно взимку Зайчикові. Вибіг він на узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти Місяця повіває . Сів Зайчик під кущем, простяг лапки до Місяця, просить:
– Місяцю любий , погрій мене своїм промінням, бо довго ще Сонечка чекати.
Жалко стало Місяцеві Зайчика , він і каже:
– Іди полем , полем, я тобі світитиму дорогу, а ти прямуй до великого стогу соломи.
Пострибав Зайчик , зарився в стіг, виглядає , усміхається:
– Спасибі, любий Місяцю , тепер твоє проміння тепле – тепле.
Бесіда за твором.
Вихователь:
– Про яку пору йдеться в казці?
– З яким проханням звернувся Зайчик до Місяця?
– Чому він це зробив ?
– Як Місяць допоміг Зайчику?
Фізкультфилинка.
Сонце спить, небо спить,
(Затуляють очі руками).
Навіть вітер не шумить.
(Рухи головою праворуч , ліворуч),
Рано вранці сонце встало
(Піднімаються навшпиньки ,руки вгору)
І промінчики послало.
(Розводять руки в сторони.)
Ми прокинулися всі,
(Стають навшпиньки , руки вгору)
В дитсадок побігли всі,
( Біг на місці)
А тепер ми пострибаємо,
( Стрибки)
Друзів нових пошукаємо.
(Руки на поясі , повороти в сторони).
Дидактична гра : «Вдень – вночі»
Педагог звертається до дітей із запитаннями, на які вони мають відповісти словом «вдень» або «вночі».
– Коли ми можемо побачити в небі білі хмари? (Вдень)
– А зорі? (Вночі)
– А сонце? (Вдень)
– А пташку? ( Вдень)
– А літак? (Вдень)
– А вогник від літка? (Вночі)
– А місяць ? (Вночі)
– А веселку? (Вдень)
– А зірку ,що падає? (Вночі)
Підсумок заняття:
– Сонце світить і гріє!
– Місяць тільки світить, але не гріє!
Дякую за увагу!!!
2 Заняття Фізкультура.
Вихователь Білевщук О.В.