31.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

1.Заняття  Художня література

Тема: Читання казки В. Сухомлинського « Як зайчик грівся взимку проти місяця».

мета: Продовжувати навчати дітей сприймати образний зміст літературної  казки,; формувати вміння помічати в картинах неба дивовижне, незвичайне і корисне; уточнювати уявлення дітей про можливий стан неба,, пору добу  та погодні явища, пов’язані з ним; удосконалювати здатність уважно  слухати та розуміти  зміст твору ;  розвивати логічне мислення; навчати малят емоційно реагувати на вигляд небосхилу та милуватися ним;заохочувати до словесної творчості; виховувати позитивне ставлення до природи Космосу.

Матеріал: казка В. Сухомлинського « Як Зайчик грівся взимку проти місяця»; картинки із зображеннями нічного (зоряного) і денного (сонячного) неба, Іграшка зайчик.

Хід заняття: Сюрпризний момент: поява Зайчика з ілюстраціями денного та нічного неба.

Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрації.

–         Якого кольору нічне небо?

–         Що ви бачите на нічному небі?

–         Якого кольору небо вдень?

–          Що світить на небі вдень?

–         Що є на нічному небі та немає вдень?

Вихователь: А  зараз Зайчик  розповість нам, як він взимку грівся проти місяця.

Вихователь читає казку В. Сухомлинського « Як Зайчик грівся взимку проти місяця».

Холодно взимку Зайчикові. Вибіг він на узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти Місяця  повіває . Сів Зайчик під кущем, простяг лапки до Місяця, просить:

–         Місяцю любий , погрій мене своїм промінням, бо довго ще Сонечка  чекати.

Жалко  стало Місяцеві Зайчика , він і каже:

–         Іди полем , полем, я тобі світитиму дорогу, а ти прямуй до великого стогу  соломи.

Пострибав Зайчик , зарився в стіг, виглядає , усміхається:

–         Спасибі, любий Місяцю , тепер твоє проміння  тепле – тепле.

Бесіда за твором.

Вихователь:

–         Про яку пору  йдеться в казці?

–         З яким проханням звернувся Зайчик до Місяця?

–         Чому він це зробив ?

–         Як Місяць допоміг Зайчику?

Фізкультфилинка.

Сонце спить, небо спить,

(Затуляють очі руками).

Навіть вітер не шумить.

(Рухи головою праворуч , ліворуч),

Рано вранці сонце встало

(Піднімаються навшпиньки ,руки вгору)

І промінчики послало.

(Розводять руки в сторони.)

Ми прокинулися всі,

(Стають навшпиньки , руки вгору)

В дитсадок побігли всі,

( Біг на місці)

А тепер ми пострибаємо,

( Стрибки)

Друзів нових пошукаємо.

(Руки на поясі , повороти в сторони).

Дидактична гра : «Вдень – вночі»

Педагог звертається до дітей із запитаннями, на які вони мають відповісти словом «вдень» або «вночі».

–         Коли ми можемо побачити в небі білі хмари? (Вдень)

–         А зорі? (Вночі)

–         А сонце? (Вдень)

–         А пташку? ( Вдень)

–         А літак? (Вдень)

–         А вогник від літка? (Вночі)

–         А місяць ? (Вночі)

–         А веселку? (Вдень)

–         А зірку ,що падає? (Вночі)

Підсумок заняття:

–         Сонце світить і гріє!

–         Місяць тільки світить, але не гріє!

Дякую за увагу!!!

2 Заняття Фізкультура.

Вихователь Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.