31.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Волохова Н.О., Бойко Н.Є.)
Тема дня Весна прийшла
- Заняття Музичне (за планом муз керівника)
2 Заняття Сенсорика
Тема: Подарунки для лисички
Вихователь Бойко Наталія Євгенівна
Мета: вчити дітей розрізняти геометричні фігури; сприймати предмет, що складається з частин; розрізняти й називати кольори: червоний, жовтий, синій, зелений-, закріплювати поняття «один», «багато»; розвивати уяву, увагу; виховувати вміння співчувати, бажання допомагати.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Серед кімнати стоїть будиночок, у ньому лунає весела музика. Вихователь звертається до дітей.
— Чи чуєте ви музику? Яка музика лунає — весела чи сумна? На які свята може лунати весела музика? (На день народження)
— Так, а зараз погляньмо, у кого ж сьогодні день народження. Вихователь зазирає до будиночка і виносить Лисичку.
— Лисичці подарували багато подарунків, і вона хоче показати їх вам.
Діти відчиняють першу коробку і бачать там геометричні фігури
Лисичка дивується, не знає, що це таке.
— Діти, а ви знаєте, що це?
Діти відповідають і називають фігури.
— Але ці фігури не прості, а чарівні, вони можуть перетворюватися в різні картинки.
Гра «Різнокольорові картинки»
Діти підходять до столиків різного кольору. Синій колір — діти називають предмети синього кольору (річка, небо) і складають з геометричних фігур кораблик. Зелений колір — галявина. Діти з геометричних фігур викладають будинки для зайчика і мишки. Жовтий колір сонечко. Діти з маленьких кружечків викладають очі, з великих щічки, з трикутника — рот. Червоний колір — квітка. Діти з геометричних фігур викладають метелика, що сів на квітку.
— Гарний метелик. А ви хочете стати метеликами і знайти найкрасивішу квітку?
Психогімнастика «Метелики та квітки»
Грає музика, діти «літають», а вихователь розкладає квіти. Щойно закінчується музика, «метелики» сідають на квіти і називають колір своєї квітки.
Потім діти відкривають другу коробку Лисички — там мотрій- ки. Діти беруть по одній мотрійці і ставлять їх у будинок.
— Скільки мотрійок? Скільки будинків?
Лисичка. Ой, як цікаво і які гарні подарунки подарували мені друзі! А зараз відкриймо ще одну коробку.
Вихователь відкриває коробку, а в ній — тарілочки і ложки різного кольору.
Лисичко, ти вмієш варити кашу?
Ні, не вмію.
А ми тебе навчимо.
Обігрується потішка «Сорока-ворона».
Сорока-ворона на припічку сиділа,
Діткам кашку варила,
Усім по ложечці ділила.
Ідіть, дітки, до світлиці,
Ваша кашка на полиці:
Цьому дам — він воду носив, (згинають великий палець)
Цьому дам — він дрова рубав, (згинають вказівний/підвеликий палець)
Цьому дам — він пічку топив, (згинають середній палец
Цьому дам — він кашу мішав, (згинають підмізинний палець)
Цьому дам — він найменший, усім допомагав! (Згинають мізинний палець)
Вихователь (роздає тарілочки). Ложку не дала, ви самі її знайдіть і доберіть.
Лисичка дякує дітям за те, що вони її так багато чого навчили, і пригощає їх цукерками.
— Скільки у Лисички цукерок? (Багато) Візьміть по одній. Діти дякують Лисичці і прощаються.
Вихователь Волохова Н.О.