31.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Волохова Н.О., Бойко Н.Є.)

Тема дня Весна прийшла

 

  1. Заняття Музичне (за планом муз керівника)

 

 

2 Заняття Сенсорика

Тема: Подарунки для лисички

Вихователь Бойко Наталія Євгенівна

Мета: вчити дітей розрізняти геометричні фігури; сприймати предмет, що складається з частин; розрізняти й називати кольори: червоний, жовтий, синій, зелений-, закріплювати поняття «один», «багато»; розвивати уяву, увагу; виховувати вміння співчувати, бажання допомагати.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Серед кімнати стоїть будиночок, у ньому лунає весела музика. Вихователь звертається до дітей.

— Чи чуєте ви музику? Яка музика лунає — весела чи сумна? На які свята може лунати весела музика? (На день народження)

— Так, а зараз погляньмо, у кого ж сьогодні день народження. Вихователь зазирає до будиночка і виносить Лисичку.

— Лисичці подарували багато подарунків, і вона хоче показати їх вам.

Діти відчиняють першу коробку і бачать там геометричні фігури

Лисичка дивується, не знає, що це таке.

— Діти, а ви знаєте, що це?

Діти відповідають і називають фігури.

— Але ці фігури не прості, а чарівні, вони можуть перетворюватися в різні картинки.

Гра «Різнокольорові картинки»

Діти підходять до столиків різного кольору. Синій колір — діти називають предмети синього кольору (річка, небо) і складають з геометричних фігур кораблик. Зелений колір — галявина. Діти з геометричних фігур викладають будинки для зайчика і мишки. Жовтий колір сонечко. Діти з маленьких кружечків викладають очі, з великих щічки, з трикутника — рот. Червоний колір — квітка. Діти з геометричних фігур викладають метелика, що сів на квітку.

— Гарний метелик. А ви хочете стати метеликами і знайти найкрасивішу квітку?

Психогімнастика «Метелики та квітки»

Грає музика, діти «літають», а вихователь розкладає квіти. Щойно закінчується музика, «метелики» сідають на квіти і називають колір своєї квітки.

Потім діти відкривають другу коробку Лисички — там мотрій- ки. Діти беруть по одній мотрійці і ставлять їх у будинок.

— Скільки мотрійок? Скільки будинків?

Лисичка. Ой, як цікаво і які гарні подарунки подарували мені друзі! А зараз відкриймо ще одну коробку.

Вихователь відкриває коробку, а в ній — тарілочки і ложки різного кольору.

Лисичко, ти вмієш варити кашу?

Ні, не вмію.

А ми тебе навчимо.

Обігрується потішка «Сорока-ворона».

Сорока-ворона на припічку сиділа,

Діткам кашку варила,

Усім по ложечці ділила.

Ідіть, дітки, до світлиці,

Ваша кашка на полиці:

Цьому дам — він воду носив, (згинають великий палець)

Цьому дам — він дрова рубав, (згинають вказівний/підвеликий палець)

Цьому дам — він пічку топив, (згинають середній палец

Цьому дам — він кашу мішав, (згинають підмізинний палець)

Цьому дам — він найменший, усім допомагав! (Згинають мізинний палець)

Вихователь (роздає тарілочки). Ложку не дала, ви самі її знайдіть і доберіть.

Лисичка дякує дітям за те, що вони її так багато чого навчили, і пригощає їх цукерками.

— Скільки у Лисички цукерок? (Багато) Візьміть по одній. Діти дякують Лисичці і прощаються.

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *