26.03.2020 ІІ молодша “В” група (Горішок) (Вихователі Красножон Т.В., Рябко Т.М.)
Тема дня: День книги.
Конструювання. Тема заняття: Загублені сторінки.
Мета:розвивати мислення, пам’ять, мовлення, дрібну та загальнумоторику, збагатити сенсорний досвід; виховувати уміння та бажання трудитися, виконувати завдання у відповідності до поставленої мети, доводити його до кінця, працювати поруч та разом з дорослими та однолітками, елементарно планувати роботу, розповідати про зміст виконаного тощо.
Обладнання:іграшкові герої казок, паперові герої з казки «Рукавичка», ілюстрації з казки «Курочка ряба», загадки, кольоровий папір, заготовки деталей звірів, клей-олівець, серветки.
Хід заняття:
- Організаційний момент.
Вихователь. Діти, сьогодні в бібліотеці нам подарували ось таку гарну і цікаву книжечку. Погляньте, яку гарну вона має обкладинку, називається вона «Читалочка для малят».
Давайте тепер відкриємо нашу книжечку. Вихователь відкриває книгу, а там немає сторінок.
Вихователь. Чому вони зникли? (варіанти відповідей дітей)
Вихователь. Наші діти останнім часом дивляться дуже багато мультфільмів, і книжечок майже не читають. Тому сторіночки образились й пішли від нас. Як же їх повернути? (діти висувають свої припущення. Скласти нові казки, пошукати в бібліотеці, попросити їх лагідно, щоб вони повернулись).
Вихователь. Ми поїдемо на пошуки сторінок у Казкову країну. Ви згодні?
Діти. Так, згодні. (діти, тримаючись один за одного, рухаються по групі, імітуючи поїзд.)
- Основна частина.
Вихователь. Давайте, дітки, зупинимося. Гляньте, тут хтось сидить. (Курочка ряба) Тут якась записка лежить і набір картинок. Нам потрібно з них послідовно викласти зміст казочки. (Дидактична гра «Збери казку» – діти викладають картинки послідовно, відповідно до змісту казки і супроводжують свої дії розповіддю).
Вихователь: Вирушаємо далі. Яка гарна рукавичка лежить. Всі знаєте цю казочку? Які звірята там заховались? (Вихователь виймає з рукавички різних паперових звірят і прикріплює на магнітну дошку). Дидактична гра «Кого не вистачає?» – діти заплющують очі, вихователь забирає одне звірятко з магнітної дошки, діти відгадують, кого саме. В рукавичці вихователь знаходить ще одну сторінку.
Вихователь. Діти, рушаймо далі. Ми потрапили на сторінку загадок. (діти відгадують загадки.)
- Довговухий пострибайчик.
Відгадайте: хто це? (Зайчик)
- Кругом квочки бігають
Жовті клубочки. (Курчатка)
- Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Горішки зриває і в дупло ховає. (Білка)
Вихователь. Щоб нам отримати ще одну сторінку, давайте виготовимо цих звіряток з паперу. Та з початку відпочинемо фізкультхвилинку проведемо.
Фізкультхвилинка.
За казками ми пішли,
Не одразу їх знайшли!
Ніжками ми тупали,
Кулачками стукали.
Пам’ятають казки нас.
Нахилились ми на «раз».
А на «два» ми піднялись,
І за руки узялись.
Всі по колу ми пішли,
Наші казочки знайшли. (діти виконують відповідні рухи)
- Практична робота.
Вихователь показує готові зразки виробів.
Вихователь. Роздивись ці іграшки. Вони зроблені з паперових смужок. Подумай і скажи: чим зайчик відрізняється від білочки, від курчатка?
Вихователь. Оберіть собі героя казки, який вам найбільше подобається і тепер приступаймо до роботи. Спочатку склеїмо одну смужку паперу так, щоб утворилось коло, потім так само іншу смужку. Склеюємо два кола між собою. Інші дрібні деталі (очі, вуха, носики…) збираємо відповідно до обраного героя казки. (згідно малюнку)
- Виставка робіт.
- Підсумок.
Вихователь. Всі сторінки знайшлися, тепер можемо повертатися додому, і прикріпити їх до нашої книжечки.
Вихователь: Красножон Т.В.