15.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)
Тема дня « Мій мозок та розум» (людина- розумна істота, мозок та його властивості»
1.Зан . Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема : «Країна ображених речей»
Мета: формувати знання про цінність кожної речі; навчати дотримуватись порядку і чистоти; розвивати спостережливість, увагу; виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів ужитку; прищеплювати навички самообслуговування.
Матеріали : кошик з природним і неприродним сміттям; картки із зображенням квітів, комах, птахів; сигнальні картки, пластикові пляшки, ножиці.
Хід заняття
1.Ігровий момент – до дітей у гості завітала дівчинка Розумниця, але вона дуже стурбована.
- Розповідь дорослого.
«Дівчинка Розумниця жила в країні дбайливості, де росли квіти настрою, які мали чарівну силу. Мешканці країни жили в злагоді не тільки одне з одним, а й зі своїми речами. Але злий чаклун викрав усі пелюстки гарного настрою і квіти зів*яли. Жителі країни дуже змінилися, перестали посміхатися, ні хто не доглядав за своїми речами .Ось так і з*явилася Країна обмежених речей.
Запитання: Що таке образа? Чи можна побачити її, доторкнутися до неї?
- Д\гра: «Відгадай настрій?»
- Гра: «Незвичайний кущик»(відгадування загадок про речі)
- Д\гра «Склади ціле»(діти за зразком складають відповідний малюнок одягу чи взуття)
- Мовленнєва вправа «Поклади у скриньку чарівне слово»
- Підсумок заняття
– Скажіть мені будь ласка, перед тим, як щось зробити ,в першу чергу нам потрібно що зробити? (все добре обміркувати)
2.Зан. Малювання
Тема : «Моя улюблена іграшка»
Мета: вчити дітей в малюнку відтворювати образ улюбленої іграшки, закріпити вміння передавати форму, розташування частин тіла, їх величину, малювати круглі та прямокутні предмети, вправляти в умінні малювати крупно, на весь аркуш , виховувати прагнення доводити свій задум до кінця, формувати вміння аналізувати й оцінювати малюнки.
Матеріали : аркуш паперу, кольорові олівці.
Хід заняття
1.Ігрова ситуація – до дітей завітав зайчик. Він розповів про те, що в лісі відкрився дитячий садок для звірят, але у звіряток – маляток мало іграшок. Зайчик просить дітей намалювати свої улюблені іграшки, щоб показати маленьким звірятам.
- Мотивація : «Намалюємо свою улюблену іграшку для лісових звірят.
- Дорослий пропонує поміркувати, яка іграшка в кожного найулюбленіша, і намалювати її.»
- Нагадати про прийом малювання та охайне зафарбовування, перевірити чи правильно діти тримають олівець.
- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога підказками, порадами.
- Підсумок заняття.
Виставка робіт : запропонувати розповісти проте, що вони намалювали.
Юва О.В.