15.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)

Тема дня « Мій  мозок та розум» (людина- розумна істота, мозок та його властивості»

1.Зан . Ознайомлення з природнім довкіллям

Тема : «Країна ображених речей»

Мета: формувати знання про цінність кожної речі; навчати дотримуватись порядку і чистоти; розвивати спостережливість, увагу; виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів ужитку; прищеплювати навички самообслуговування.

Матеріали : кошик з природним і неприродним сміттям; картки із зображенням квітів, комах, птахів; сигнальні картки, пластикові пляшки, ножиці.

Хід заняття

1.Ігровий момент – до дітей у гості завітала дівчинка Розумниця, але вона дуже стурбована.

  1. Розповідь дорослого.

«Дівчинка Розумниця жила в країні дбайливості, де росли квіти настрою, які мали чарівну силу. Мешканці країни жили в злагоді не тільки одне з одним, а й зі своїми речами. Але злий чаклун викрав усі пелюстки гарного настрою і квіти зів*яли. Жителі країни дуже змінилися, перестали посміхатися, ні хто не доглядав за своїми речами .Ось так і з*явилася Країна обмежених речей.

Запитання: Що таке образа? Чи можна побачити її, доторкнутися до неї?

  1. Д\гра: «Відгадай настрій?»
  2. Гра: «Незвичайний кущик»(відгадування загадок про речі)
  3. Д\гра «Склади ціле»(діти за зразком складають відповідний малюнок одягу чи взуття)
  4. Мовленнєва вправа «Поклади у скриньку чарівне слово»
  5. Підсумок заняття

– Скажіть мені будь ласка, перед тим,  як щось зробити ,в першу чергу нам потрібно що зробити? (все добре обміркувати)

2.Зан. Малювання

Тема : «Моя улюблена іграшка»

Мета: вчити дітей в малюнку відтворювати образ улюбленої іграшки, закріпити вміння передавати форму, розташування  частин тіла, їх величину, малювати круглі та прямокутні предмети, вправляти в умінні малювати крупно,  на весь аркуш , виховувати   прагнення доводити свій задум до кінця, формувати вміння аналізувати й оцінювати малюнки.

Матеріали : аркуш паперу, кольорові олівці.

Хід заняття

1.Ігрова ситуація – до дітей завітав зайчик. Він розповів про те, що в лісі відкрився дитячий садок для звірят, але у звіряток – маляток мало іграшок. Зайчик просить дітей намалювати свої улюблені іграшки, щоб показати маленьким звірятам.

  1. Мотивація : «Намалюємо свою улюблену іграшку для лісових звірят.
  2. Дорослий пропонує поміркувати, яка іграшка в кожного найулюбленіша, і намалювати її.»
  3. Нагадати про прийом малювання та охайне зафарбовування, перевірити чи правильно діти тримають олівець.
  4. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога підказками, порадами.
  5. Підсумок заняття.

Виставка робіт : запропонувати розповісти проте, що вони намалювали.

Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *