18.11.2020 Логопедична “Б” (Дзвіночок) (Вчитель-логопед Бойко І.С.)
ПІДГРУПОВЕ заняття
Тема : Гра-ходилка на диференціацію звуків[c]-[c’]
Мета гри: розвиток фонематичного слуху, вправляння в умінні знаходити слова на заданий звук, диференціація звуків за твердістю та м’якістю.
Ігрова мета: набрати більше призових жетонів.
Компоненти гри: ігрове поле з символічним позначенням твердості у вигляді каміння і м’якості у вигляді подушок, 24 карки ( 12 на C, 12 на Cь). Для однієї гри потрібні 24 картки ( 12 на C, 12 на Cь). Також для гри потрібні ігрові жетони ( лічильні палички, гудзики, фішки і т.п.), гральний кубік.
Хід гри: участники по черзі кидають кубік, ідуть по ігровому полю, розкладаючи по ньому картки. За кожну правильно підібрану картку учень отримує жетон. Виграє той, у кого більше жетонів.
Словник: собака, сік, сова, сім’я, сом, насіння, сонце, місяць, сумка, порося, суп, волосся, коса, сім, миска, дідусь, пісок, сіль, глобус, бабуся, ананас, сірники, автобус, колоссся.