21.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: День здоровя «Зі спортом всі ми дружимо та зростаємо дужими»

Заняття: Розвиток мовлення

Тема дня «На дитячому майданчику»

Мета:

  • формувативміннямалят за допомогою дорослого описувати малюнок, розповідати про його зміст, називати зображених на ньому людей, предмети тощо;
  • збагачуватисловниковий запас вихованців словами-діями, вчитиїх змінювати дієслова відповідно до числа та часу;
  • продовжитивчитидітей давати відповіді на запитання, добирати й називати слова-рими.

Попередня робота: під час ігор на дитячому майданчику звертати увагу дітей на його обладнання, вчити їх коментувати свої заняття та заняття товаришів.

Матеріал: ілюстрація «На дитячому майданчику» (або  фотографія дітей під час гри на майданчику).

 

Хід заняття

-Діти, погляньте, яка чудова картина. Вона називається «На дитячому майданчику».

–   Скажіть, кого ви бачите на ній? (Діток, хлопчиків та дівчаток.)

–  Так. Що роблять дітки? (Вони гуляють, граються.)

–  Правильно. Де граються дітки? (На дитячому майданчику.)

–  Цей майданчик гарний, затишний? (Так.)

–  Розкажіть, чим він обладнаний, що на ньому є? (На майданчику є грибок, пісочниця, гойдалки, гірка.)

–  Як граються дітки на майданчику, що вони роблять? (Дітки граються в пісочниці, в м’яча, гойдаються на гойдалках, спускаються з гірки.)

Дорослий пропонує дітям дати всім малятам, які зображені на малюнку, імена і скласти розповідь про те, що відбувається на малюнку.

Під час виконання завдання  допомагаємо малятам (наприклад, розпочинаємо речення, діти продовжують, а потім повторюють самостійно; ставимо малятам навідні запитання тощо).

Орієнтовний варіант розповіді «На дитячому майданчику»

У нашім дворі є дитячий майданчик. Він гарний, затишний. На ньому є пісочниця, різні гойдалки, грибок, гірка. На майданчику завжди граються дітки. Ось і сьогодні їх тут багато. Усі малята зайняті цікавою грою. Олег і Павлик грають у м’яч. Надійка та Юля насипають пісочок у відерця. Андрійко та Оксанка спускаються з гірки. А Оля та Петрик гойдаються на гойдалках. Весело гратися малятам на майданчику!

Потім дорослий повторює колективно складену розповідь-опис малюнка і пропонує малюкам (за бажанням) повторити її.

– Малята, а в нашому дитячому садочку є такий ігровий майданчик? (Малята дають стверджувальну відповідь.)

-Хто хоче розповісти, як він грався на майданчику нашого дитсадочка? А може, ви пригадаєте, і розкажете, чим займалися ваші друзі? (Розповідь малят).

-Молодці. Подобається вам гратися на нашому майданчику? (Так.)

Незабаром ми знову вирушимо на прогулянку, і ви знайдете собі заняття, яке кожному до вподоби. Розкажіть, чим ви будете займатися на ігровому майданчику? (Відповіді.)

 

         Фізкультхвилинка «Веселі розваги»

  • Дорослий читає дітям віршовані рядки.

Люблять в нас малята,

Радісно гуляти.

Наче зайченятка

Бігати-стрибати,

Весело гойдатись,

З гірочки спускатись,

Гратися в пісочку,

Пасочки ліпити,

Граються дружненько

Наші милі діти.

Потім  умикаєте будь-яку веселу мелодію (на власний розсуд), а діти імітують ігри, які згадуються в тексті та якими вони займаються під час прогулянок на майданчику.

 

Читаємо віршовані рядки, а малята (за допомогою дорослого) додають потрібні заключні слова-рими.

Ох і скаче в нас Наталка:

Гарна в дівчинки … (скакалка).

Із відерцем та совочком

Галя грається в … (пісочку).

Дітки біля гірки грались

Та із гірочки … (спускались).

Ми на гойдалку присіли

Аж до сонечка … (злетіли).

Підсумок.

-Що діти роблять на дитячому майданчику? Яке обладнання є на майданчику?

Вихователь: Красножон Т.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *