15.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Варкентін С.М., Стадник О.Є.)

Тема дня: «Моє здоров’я» (звідки беруться хвороби, шкідливі звички, хвора людина та догляд за нею)

Заняття: Художня література

Тема заняття: Слухання вірша Бойко Г. «Бруднуля»

Мета: уточнити та збагатити знання дітей про дотримання чистоти та гігієни; продовжувати формувати уявлення дітей про позитивну роль водних процедур, гігієни тіла тощо; розвивати практичні навички, пов’язані з виконанням гігієнічних процедур; продовжувати знайомити дітей віршованими художніми творами; учити будувати відповідь до поставленого запитання; виховувати любов до художньої літератури.

Матеріал: зелена та червона карточка

 

Хід заняття

1.Організаційний момент

Всі зібрались, діточки?

Всі на місці, малюки?

Тож рівнесенько сідайте,

Голівоньки підіймайте,

Усміхніться – і на мить

Свої ручки покажіть!

-А тепер погляньте на свої ручки. Як ви гадаєте, які вони у вас?

  1. Слухання та обговореннявірша «Бруднуля» Г. Бойко.

-Про кого розповідає нам вірш?

-Чи згодні ви з тим, що Ганнулю можна назвати бруднулею?

-Якою була дівчинка на вигляд?

-Як вона поводилася вдома та на прогулянці?

-Чи подобається тобі вигляд та поведінка Ганнулі? Чому?

-Які поради ми б дали цій дівчинці?

3.Фізкультхвилинка

Дорослий читає вірш П.Осадчука «Вранці», а дитина виконує рухи відповідно до тексту.

  1. Логічнагра «Так чи не так?»

Дитина отримує зелену та червону картку і підіймають їх у відповідь на запитання («Так»- зелена картка, «Ні»- червона)

-Чи правда, що чистота потрібна для здоров’я?

-Бруд на руках і тілі – причина хвороб?

-Смоктати пальці зовсім не шкідливо?

-Руки треба мити тільки вранці?

-Чи треба перед умиванням і миттям рук засукувати рукава?

-Брудна людина красива?

Під час гри дитина пояснює свої відповіді, а дорослий їх доповнює.

5.Підсумок

-Належна гігієна – це не тільки зовнішній гарний вигляд, але і профілактика захворювань.

 

 

Вихователь: Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.