15.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Варкентін С.М., Стадник О.Є.)
Тема дня: «Моє здоров’я» (звідки беруться хвороби, шкідливі звички, хвора людина та догляд за нею)
Заняття: Художня література
Тема заняття: Слухання вірша Бойко Г. «Бруднуля»
Мета: уточнити та збагатити знання дітей про дотримання чистоти та гігієни; продовжувати формувати уявлення дітей про позитивну роль водних процедур, гігієни тіла тощо; розвивати практичні навички, пов’язані з виконанням гігієнічних процедур; продовжувати знайомити дітей віршованими художніми творами; учити будувати відповідь до поставленого запитання; виховувати любов до художньої літератури.
Матеріал: зелена та червона карточка
Хід заняття
1.Організаційний момент
Всі зібрались, діточки?
Всі на місці, малюки?
Тож рівнесенько сідайте,
Голівоньки підіймайте,
Усміхніться – і на мить
Свої ручки покажіть!
-А тепер погляньте на свої ручки. Як ви гадаєте, які вони у вас?
- Слухання та обговореннявірша «Бруднуля» Г. Бойко.
-Про кого розповідає нам вірш?
-Чи згодні ви з тим, що Ганнулю можна назвати бруднулею?
-Якою була дівчинка на вигляд?
-Як вона поводилася вдома та на прогулянці?
-Чи подобається тобі вигляд та поведінка Ганнулі? Чому?
-Які поради ми б дали цій дівчинці?
3.Фізкультхвилинка
Дорослий читає вірш П.Осадчука «Вранці», а дитина виконує рухи відповідно до тексту.
- Логічнагра «Так чи не так?»
Дитина отримує зелену та червону картку і підіймають їх у відповідь на запитання («Так»- зелена картка, «Ні»- червона)
-Чи правда, що чистота потрібна для здоров’я?
-Бруд на руках і тілі – причина хвороб?
-Смоктати пальці зовсім не шкідливо?
-Руки треба мити тільки вранці?
-Чи треба перед умиванням і миттям рук засукувати рукава?
-Брудна людина красива?
Під час гри дитина пояснює свої відповіді, а дорослий їх доповнює.
5.Підсумок
-Належна гігієна – це не тільки зовнішній гарний вигляд, але і профілактика захворювань.
Вихователь: Стадник О.Є.