14.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Птахи нашого місті» (горобець, ворона, голуб, зовнішній вигляд: пір’я, дзьоб, лапи, хвіст; спосіб живлення, середовище існування).
Заняття Музичне (За планом музичного керівника)
Заняття Розвиток мовлення Бджілка-трудівниця
Мета: поглибити знання дітей про бджіл, їх будову, спосіб пересування, користь, яку вона приносить; учити сприймати на слух зачитаний дорослим віршований текст; поповнювати активний словник дітей словами «бджола», «мед», «вулик», «збирати»; формувати елементарні правила мовленнєвого етикету; сприяти накопиченню позитивних, емоційних вражень про природне довкілля; розв. пізнавальний інтерес до живої природи, спостережливість.
Матеріал: вірш Грицька Бойка «Бджілка».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігрова ситуація. Загадування загадки про бджолу.
Ця маленька трудівниця
Мед збирає як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! (Бджілка)
- Читання вірша Грицька Бойка «Бджілка».
Чого це над квітками
Схилилась дітвора?
Малим цікаво знати:
Як бджілка мед збира!
А бджілка все кружляє,
Неначе каже нам:
— Жу-жу, жу-жу, малята,
Я меду не віддам!
І забавляться з вами
Не маю я часу:
Солодку краплю меду
У вулик понесу!
- Бесіда за змістом твору.
— Про яку комаху віршик?
— Чи бачили ви бджілок?
— Які вони?
— Де можна побачити бджілку?
— Що збирають бджілки?
— Де живуть бджілки?
— Чи можна ловити бджілок під час прогулянки?
- Пальчикова гра «Бджілка».
(В. п. — випрямити вказівний палець, решту пальців притиснути до долоні великим пальцем. Крутити великим пальцем).
Бджілка, бджілка, покружляй,
З квіток меду позбирай!
Заключна частина.
Вихователь Малігон М.М.