13.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Мої ніжки»
Заняття№1 Озн. з довкіллям «Спортсмени»
Мета: формувати уявлення дітей про корисне та шкідливе для здоров’я; активізувати слухову увагу та вміння концентруватися па віршованих образах; розвивати орієнтацію в просторі, мислення.
Обладнання: м’ячики за кількістю дітей, тематичні картинки, котик, корисні та шкідливі предмети для здоров’я людей (мило, ножиці, скло, овочі та фрукти, зубна щітка та ін.)
Хід заняття
Гра-привітання «На зарядку»
(Діти стають у коло. Вихователь читає вірш та показує відповідні до тексту рухи, діти повторюють. )
Вранці часу я не гаю,
На зарядку вибігаю,
Марширую, присідаю,
Легко бігаю, стрибаю
І не стомлююсь ні трішки,
Бо я дужі маю ніжки.
Молодці, ми з вами стали справжніми спортсменами, а тепер подивимось, чи роблять зарядку звірята.
Дидактична гра «Корисно чи ні?»
(Вихователь показує дітям кошик із різними предметами та пропонує дістати з нього речі, які шкодять здоров’ю (немите яблуко, гострі предмети, бурулька та ін.)
Творче завдання «Весела зарядка».
Діти, сьогодні до нас прийдуть гості — різні тваринки — та навчать робити свою зарядку. А хто знає, для чого її потрібно робити? (Відповіді дітей.)
— Правильно, щоб бути здоровими та, сильними. Ми сьогодні не малята, А малесенькі звірята.
Вихователь показує картинки із зображенням тварин.
Першими прибігли зайченята.
Зайчик-пострибайчик
Скік-скік-скік!
(Діти стрибають.)
А за ним — лисичка,
Рудохвоста сестрича.
(Діти ідуть навшпиньках)
Йде ведмедик клишоногий,
Ледве піднімає ноги,
Туп-туп-туп!
(Діти перевалюються з ноги па ногу.)
Тихо їжачок повзе.
(Діти повзають по колу.)
Їжачок, їжачок,
У нього повний рюкзачок!
(Підводяться і розводять руки через гору в сторони — вправа на відновлення дихання.)
Психогімнастика «Я черепашка»
(Діти сидять на килимку, вихователь пропонує їм перетворитись на маленьких черепашок.)
Черепаха — аха-аха
На камінчик сіла-іла
І від страху-аху-аху
Затремтіла-іла-іла.
Черепаха — аха-аха.
На піску сиділа-діла
Черепаха — аха-аха
Свою спинку гріла-іла.
(Діти повзають, перевертаються з боку на бік.)
— Наші черепашки стомилися і хочуть відпочити. Діти спокійно лежать на килимку і заплющують очі. Руки і нога розслаблені.
Підсумок заняття.
Заняття№2 Фізкультура
Мета. Вправляти дітей в метанні на дальність однією рукою; удосконалювати ходьбу по гімнастичній лаві; виховувати спритність; розвивати відчуття рівноваги і окомір.
Обладнання. Кольорові хустинки, мішечки з піском на кожну дитину, 2 гімнастичні лави, стійка, брязкальце.
Хід заняття
Вступна частина. Ходьба і біг в колоні по одному з хустинкою в руці, стати в коло, обличчям до педагога.
Загальнорозвиваючі вправи (з хустинкою).
- В. п.: стоячи, ноги розставити широко, хустинку тримати обома руками за куточки. Нахилитись вперед, помахати хустинкою кілька разів вправо—вліво — «полощемобілизну», потім випрямитись, потягнутись вгору (3—4 рази).
- В. п.: сидячи, ноги нарізно, хустинку тримати обома руками за куточки. Присісти, підняти руки з хустинкою вперед, випрямитись, опустити руки (3—4 рази).
- В. п.: лежачи на спині, хустинка в обох руках на грудях, підняти та опустити руки (3 – 5 разів)
4 Підскоки на двох ногах (20—30 сек.). Хустинку тримати в одній руці. Ходьба один за одним, покласти хустинки.
Основна частина
Ходьба по гімнастичній лаві (2—3 рази). Діти виконуюті вправу самостійно один за одним: по першій лаві ідуті вільно, сходять з неї, дістають підвішене брязкальце Наступна лава стоїть паралельно першій. По ній діти ідуть піднявши руки в сторони. Кому важко — йдуть вільно.
Метання мішечків на дальність правою і лівою руками. Завдання одночасно виконує вся підгрупа по 3—4 разі кожною рукою. Основну увагу звертати на замах енергійний кидок. Вихователь спочатку показує кидок, потім його виконують діти (або разом з вихователем).
Рухлива гра «Сонечко і дощик».
Заключна частина. Ходьба з зупинкою за вказівкою вихователя. Дихальні вправи.
Вихователь Бойко Н.Є.