01.04.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

1 Заняття : музичне

2 Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : Подорож зірочки

Мета: Розширювати знання дітей про природу космічного простору; розвивати пам’ять , увагу, спостережливість, мовлення дітей; навчати відповідати на запитання та відгадувати загадки ; виховувати зацікавленість до природи  Космосу ; почуття задоволення від здобутих результатів.

Матеріал: Ілюстрації «Зоряне небо», зірочка.

Хід заняття:

Вихователь пропонує малятам привітатися з Зірочкою та розглянути її, яка хоче запросити їх у подорож у Космос.

Педагог читає вірш Д. Безносенко « Зірочка».

-Я маленька зірочка,

-Я на небі сяю,

–   Я яскраву сукню маю,

 – Кожну ніч її вдягаю,

– Є у мене Місяць – друг,

– Бачить він усе навкруг.

– Навіть Сонце уночі

– Йому видно з висоти.

– Глянь на небо в нічний час

– Ти побачиш зразу нас.

Педагог запрошує дітей розглянути ілюстрацію «Зоряне небо».

–         Де сяє зірочка?

–         Хто у зірочки на небі друг? Що бачить Місяць з висоти?

–         Коли можна побачити зірочку на небі?

–         На чому можна полетіти в Космос?

–         Як називаються професії людей ,які літають туди?

–         На чому літають космонавти?

Розповідь вихователя про космос.

–         Діти, ви не раз дивились на велике, безкрає небо. Коли ми дивимось туди, перед нами відкривається далекій космічний простір, у якому безліч зірок, планет , Сонце , Місяць. Нашу планету Земля  зусібіч оточує безмежний простір. Летить вона в ньому , обертаючись навколо величезної зірки – Сонця.

А зараз ми трішки відпочинемо і пограємо в гру – медитацію « Космічний політ».

–         Заплющте всі очі й уявіть себе зірочками в космічному просторі . Навколо вас інші зірочки, пролітають яскраві комети. Розплющте очі. Розправте свої промінці – і полетіли! А тепер опускайтесь дедалі нижче і нарешті приземляйтесь.

Вихователь запрошує малят пограти в дидактичну гру «зоряне небо» і пропонує їм викласти на «нічному небі» місяць, а поруч з ним зірочки.(Місяць і зірочки попередньо вирізані з кольорового паперу).

–         Скільки зірочок біля місяця? (Одна).

–         Скільки зірок у вас залишилося? (Багато).

–         А тепер викладіть зірки і над місяцем, і під ним.

–         Коли зірок багато , то як їх можна назвати? (Зірки, зірочки, зорі). – Коли на небі багато зірок, небо яке? (Зоряне).

3 Заняття Аплікація

Тема: Літаки.

Мета : Учити складати і наклеювати  зображення літака з трьох частин, правильно розміщувати їх на аркуші паперу; учити передавати образ предмета ; закріплювати прийоми наклеювання ; розвивати чуття композиції, увагу;виховувати акуратність у роботі.

Матеріал: Зразок,  Іграшка літак , аркуш блакитного кольору ,  довгі та короткі смужки паперу, клей ,пензлик, клейонка, серветка.

Хід заняття: Вихователь: – Діти чи любите ви подорожувати?

–         На якому виді транспорту можна подорожувати?

Вихователь пропонує дітям відгадати ,на чому вони здійснять сьогодні подорож.

–         На доріжці розігнався ,

–         В небо ,наче птах , піднявся.

–         Через море швидко лине

–         В інші землі та країни. (Літак)

Розгляд іграшкового літака.

–         Де літає літак?

–         Хто керує літаком?

–         Що є в літака?

–         А куди б ви полетіли? (Відповіді дітей)

Вихователь пропонує малятам погратися, виконати фізкультфилинку  «Літаки».

Я залізні крила маю,

( Діти рухаються , витягнувши руки в сторони.)

В небі високо літаю, і мотор у мене є ,

(Роблять колові рухи перед грудьми)

Що життя мені дає.

(Руками зі стиснутими кулаками)

Вихователь пропонує розглянути матеріали для роботи обговорює призначення обладнання, правила користування обладнання.

Педагог показує прийоми зображення літака – спочатку наклеювання корпусу літака, крил, хвоста літака.

Вихователь пропонує викласти деталі предмета зображення , спонукає до проявів самостійності у розміщенні літака на аркуші паперу. Нагадати,як слід наносити на форму клей (розмазувати клей від центра до країв рівномірним шаром), прикладати намащеною стороною до аркуша паперу,придавлювати його долонею і розгладжувати серветкою. При необхідності допомогти малюкові.

Малята старанно виконують завдання.

Всім дякую ,чекаю виконаних робіт.

Вихователь: Білевщук Ольга Володимирівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *