04.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)
1 . заняття Розвиток мовлення
Тема: Одягнемось по – весняному
Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання ; формувати вміння давати порівняльну характеристику двом предметам; закріплювати в активному словнику малят назви предметів одягу та взуття; уточнити уявлення про те , що одяг має відповідати сезону та погоді; удосконалювати пам’ять та увагу дітей; сприяти розвитку артикуляції, інтонаційної виразності мовлення; виховувати організованість.
Матеріал: дві ляльки , одягнені в зимовий та весняний одяг.
Хід заняття: Ігрова ситуація. Вихователь звертає увагу дітей на те, що на вулиці тепла весняна погода. Всім дуже хочеться піти гуляти на вулицю, бо там тепло,, зелено, гарно, весело. Ось і лялька Оленка та лялька Катруся дуже хочуть піти гуляти з дітьми на прогулянку і вже самостійно одяглися.
Діти визначають , чи правильно одяглися обидві ляльки.
– Яка зараз пора року?
– Як треба одягатися на весні?
– Яка з дівчаток правильно одяглася?
– В Оленки шуба, а в Катрусі?
– В Оленки тепла шапка, а в Катрусі?
– В Оленки на ніжках теплі валянки , а в Катрусі?
– Відповідно до якої пори року одяглася Оленка?
– Відповідно до якої пори одяглася Катруся?
– Якщо Оленка піде одягнена такому одязі на прогулянку, як вона почуватиметься.
Фізкультфилинка
Дидактична гра « Одягнемо ляльку на прогулянку»
Вихователь пропонує дітям допомогти ляльці одягтися на прогулянку. Спочатку діти називають одяг, потім називають послідовність одягання й одягають ляльку.
Підсумок : Запропонувати дітям скласти описову розповідь, як треба одягатися на прогулянку навесні.
Білевщук О.В.