28.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Ясоччина грядка на городі попрацюємо
Логіко-математичний розвиток
Тема. Весняний ліс ~
Мета: ознайомити дітей з циліндром; перевірити засвоєння дітьми знання назв геометричних фігур (плоских та об’ємних); перевірити засвоєння Кількісної, порядкової, зворотної лічба; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі (ліворуч, праворуч, попереду, ■ позаду}, порівнювати множини.
Матеріал:демонстраційний: геометричні фігури (плоскі та об’ємні)? цифри, сонечко з картону, квіти (площинні) 5 штук;
ХІД ЗАНЯТТЯ :
- Організаційний момент
Діти зручно вмощуються на килимі, заплющують оченята. Звучить аудіозапис «Звуки Весняного Лісу». Вихователь пропонує малятам уявити, що вони потрапили до весняного лісу.
- Ознайомлення 3 циліндром
Казка про фігури Жив-був циліндр; Він велично ходив» доріжкою та раптом спіткнувся й покотився.
Вихователь показує циліндр,як він котиться..
— Котився він, котився і врізався в дерево Ой,ой-йой, як боляче! — вигукнув він.
. Його почуло сонечко, яке світило в ясному небі.
— Здраствуй братику!
— Я не братик тобі, — відповів циліндр
— Ти вмієш котитися, і я вмію котитися, ми схожі, отже, ти мені братик.
— Ні, ми не схожі! — наполягає циліндр,
Так сперечалися вони довго, доки не стомилися
— На яку об’ємну фігуру схоже сонце) (На кулю.}
Розгляньте уважно ці фігури. Спробуйте покотити уперед, назад, ліворуч,праворуч.
— Кулі рухаються вільно в різних напрямках. А тепер спробуйте покотити у всіх напрямках циліндр. •
Діти роблять висновок.
— Чим схожі кулі і циліндр
Д/Г Порівняй
Мета: вправляти в розрізнюванні площинних та обємних геометричних фігур
Фізкультхвилинка
— На цьому історія казкового чарівного лісу не закінчується. Слухайте її продовження . .
Набридло циліндру сперечатися, тому покотився він далі, А сонечко залишилося яскраво світити в блакитному небі. Подивилося воно в інший бік і побачило діток, зраділо новим друзям і запропонувало пограти.
Раз! Два! Bсі присіли,
Потім вгору підлетіли. ч . Три! Чотири! Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П’ять! Шість! Всі веселі,
Крутимось на каруселі.
Сім! Вісім! Діти милі Ніжками затупотіли.
Дев’ять! Десять! Відпочили
Й до заняття приступили.
- Дидактична гра *Чудесний мішечок*
Мета: закріплювати лічбу в межах п’яти; учити викладати числовий ряд.
Хід гри *
Вихователь викликає шестеро малят. П’ятеро з них Дістають з мішечка по о^ній цифрі, називаючи їх, та викладають на стіл. у довільному порядку. Шостий малюк повинен викласти числовий ряд від 1 до 5.
- Дидактична гра «Порахуй»
— Рушаймо далі. Нате сонечко побачило на галявині квіти. Нумо назвемо їх. (Ромашка, троянда, кульбабка, тюльпан, пролісок.)
— Ось як багато квітів ми знаємо. Допоможімо сонечку порахувати їх.
— Скільки всього квіток?
— Який за рахунком тюльпан?
— Яка за рахунком троянда троянда?
Робота на аркуші
Вихователь, пропонує дітям закреслити стільки предметі», скільки позначає цифра.
Підсумок. Чи сподобалась вам весняна подорож? Які квіти ми рахували?
Варкентін С.М.