28.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Ясоччина грядка на городі попрацюємо

Логіко-математичний розвиток

Тема. Весняний ліс ~

Мета: ознайомити дітей з циліндром; перевірити засвоєння дітьми знання назв геометричних фігур (плоских та об’ємних); перевірити засвоєння Кількісної, порядкової, зворотної лічба; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі (ліворуч, праворуч, попереду, ■ позаду}, порівнювати множини.

Матеріал:демонстраційний: геометричні фігури (плоскі та об’ємні)? цифри, сонечко з картону, квіти (площинні) 5 штук;

 

ХІД ЗАНЯТТЯ :

  1. Організаційний момент

Діти зручно вмощуються на килимі, заплющують оченята. Звучить аудіозапис «Звуки Весняного Лісу». Вихователь пропонує малятам уявити, що вони потрапили до весняного лісу.

 

  1. Ознайомлення 3 циліндром

Казка про фігури  Жив-був циліндр; Він велично ходив» доріжкою та раптом  спіткнувся й покотився.

Вихователь показує циліндр,як він котиться..

— Котився він, котився і врізався в дерево Ой,ой-йой, як боляче! — вигукнув він.

. Його почуло сонечко, яке світило в ясному  небі.

— Здраствуй братику!

— Я не братик тобі, — відповів циліндр

— Ти вмієш котитися, і я вмію котитися, ми схожі, отже, ти мені братик.

— Ні, ми не схожі! — наполягає циліндр,

Так сперечалися вони довго, доки не стомилися

— На яку об’ємну фігуру схоже сонце) (На кулю.}

Розгляньте уважно ці фігури. Спробуйте покотити уперед, назад, ліворуч,праворуч.

— Кулі рухаються вільно в різних напрямках. А тепер спробуйте покотити у всіх напрямках циліндр. •

Діти роблять висновок.

— Чим схожі кулі і циліндр

Д/Г Порівняй

Мета: вправляти в розрізнюванні площинних та обємних геометричних фігур

 

Фізкультхвилинка

— На цьому історія казкового чарівного лісу не закінчується. Слухайте її продовження . .

Набридло циліндру сперечатися, тому покотився він далі, А сонечко залишилося яскраво світити в блакитному небі. Подивилося воно в інший бік і побачило діток, зраділо новим друзям і запропонувало пограти.

Раз! Два! Bсі присіли,

Потім вгору підлетіли. ч . Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Всі веселі,

Крутимось на каруселі.

Сім! Вісім! Діти милі Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Відпочили

Й до заняття приступили.

  1. Дидактична гра *Чудесний мішечок*

Мета: закріплювати лічбу в межах п’яти; учити викладати числовий ряд.

Хід гри *

Вихователь викликає шестеро малят. П’ятеро з них Дістають з мішечка по о^ній цифрі, називаючи їх, та викладають на стіл.  у довільному порядку. Шостий малюк повинен викласти числовий ряд від 1 до 5.

  1. Дидактична гра «Порахуй»

— Рушаймо далі. Нате сонечко побачило на галявині квіти. Нумо назвемо їх. (Ромашка, троянда, кульбабка, тюльпан, пролісок.)

— Ось як багато квітів ми знаємо. Допоможімо сонечку порахувати їх.

— Скільки всього квіток?

— Який за рахунком тюльпан?

— Яка за рахунком троянда троянда?

Робота на аркуші

Вихователь, пропонує дітям закреслити стільки предметі», скільки позначає цифра.

Підсумок. Чи сподобалась вам весняна подорож? Які квіти ми рахували?

Варкентін С.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.