21.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Птахи нашого міста» (ластівка, сорока, зовнішній вигляд, спосіб живлення, середовище існування, користь людям, поведінка людей з птахами).

 

Заняття Музичне (за планоммуз.керівника)

 

Заняття Розвиток мовлення Тема. Крилаті комахи

 

Мета: продовжувати знайомити дітей з найбільш поширеними видами комах нашої місцевості, спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування; вчити відповідати на запитання вихователя за змістом картини, правильно вживати іменники у множині; сприймати на слух зачитані дорослим віршовані тексти, вправляти у звуконаслідуванні; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, слухову та зорову увагу вихованців; виховувати позитивні емоційні враження малят про природне довкілля.

Матеріал: картина «Комахи», вірш Олени Пчілки «Метелик».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігрова ситуація. Загадка про комахи.

Заповзята трудівниця,

Вона праці не боїться.

уже сильна ця комаха

Називається… (мураха).

  1. Розглядання картини «Комахи».
  2. Читання вірша Олени Пчілки «Метелик».

Діти бігають, стрибають,

Далі — весело гукають:

— Ах, метелик!

Подивіться!

Ось він.

Ось він метушиться!

Та який же гарний, гожий!

Наче квітка, прехороший.

  1. Бесіда за змістом твору.

— Що це за комаха така, схожа на квітку?

— Подобається вам метелик?

— Який метелик?

— Що вміє робити метелик?

  1. Дидактична гра «Метелик».

Мета: вчити дітей знаходити та прикріпляти крильця метелику відповідного кольору; розрізняти та називати кольори; визначати величину крильці, метеликів: великий, менший, найменший; розвивати мову, увагу, мислення, дрібну моторику руки; виховувати естетичний смак.

Матеріал: метелики трьох розмірів на кожний колір (фіолетовий, оранжевий, коричневий тощо), виготовлені з тканини на цупкій основі, на місцях кріплення крилець — ґудзики; крильця відповідного кольору та розміру.

  1. Рухлива гра «Жучки».

Мета: вчити дітей діяти за змістом віршованого тексту бігати в різних напрямках, імітуючи «жучка», укріплювати вестибулярний апарат дитини засобом кружляння навколо себе, закріплювати вміння присідати.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *