24.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)
1 Заняття Малювання
Тема: Небезпечна Цукерка
Мета: вчити дітей зображувати предмет , який складається із прямокутної та трикутної форм; учити наносити прямі лінії на трикутних формах та крапки на прямокутній , розвивати увагу , спостережливість ; виховувати акуратність у роботі.
Матеріал: аркуш паперу, гуаші, пензлі , серветки.
Хід заняття: Вихователь читає загадку:
Знають всі – дорослі й діти, я смачніше всіх на світі.
Різний одяг я ношу, ти скуштуй мене прошу!
Смак як і раніше маю: карамельний,мармеладний.
Ви скоріш до рук беріть, розгорніть та в рот кладіть.
Здогадались , хто така. (Цукерка)
Бесіда:
– Хто любить їсти цукерки?
– А чи корисні цукерки? Чому?
– А коли цукерка буває небезпечною?
– Як треба поводитись, коли незнайомець пропонує тобі на вулиці цукерку?
– Чому це небезпечно?
Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрацію або зразок цукерки. Звертає увагу на те якої вона форми ( цукерка прямокутної форми, а хвостики – трикутної.)
Фізкультфилинка
Показ прийомів малювання. Вихователь нагадує дітям , як малювати прямі лінії а трикутних формах та розташовувати крапки на прямокутній формі.
Самостійна робота малят. виставка робіт.
Білевщук О.В.