22.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)
Тема дня Дитина і вулиця
Заняття Малювання
Тема. Небезпечна цукерка
Мета: вчити дітей зображувати предмет, який складається із
прямокутної та трикутної форм; учити наносити прямі лінії на трикутних формах та крапки на прямокутній, ритмічно наносячи на тло; розвивати увагу, спостережливість; виховувати акуратність у роботі.
Матеріал: аркуш паперу, гуашеві фарби, пензлі, серветки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігроваситуація. Пропонуємодітям відгадати, хто завітав до них у гості.
Знають всі — дорослі й діти,
Я смачніше всіх на світі.
Різний одяг я ношу,
Ти скуштуй мене, прошу!
Смак як і раніше маю:
Карамельний, шоколадний,
І згущений, мармеладний.
Ви скоріш до рук беріть,
Розгорніть та в рот кладіть.
Здогадались, хто така? (Цукерка)
- Бесіда.
— Хто любить їсти цукерки?
— А чи корисні цукерки? Чому?
— А коли цукерка буває небезпечною?
— Як треба поводитись, коли незнайомець пропонує тобі на вулиці уцкерку?
— Чому це небезпечно?
- Виховательпропонуєдітям розглянути ілюстрацію або зразок цукерки.
Звертає увагу на те, якої вона форми (цукерка прямо-
кутної форми, а хвостики — трикутної).
- Фізкультхвилинка.
Червона Шапочка маленька
По лісу йшла собі раденько.
Знайшла там ягідку червону,
Нагнулась, взяти щоб в долоню.
А далі — ягідка вгорі,
На розлогому гіллі,
Висить собі й милує око.
Зірвем її ми дітворі,
Бо ж так кортить, хоча й високо.
Підстрибнем високо мерщій.
Стрибай і ти, лишень не стій.
Затерпли рученьки від праці.
В кулак зберемо наші пальці,
А потім їх потрясемо,
Спочити пальчикам дамо.
- Показ прийомівмалювання. Нагадуємодітям, як
малювати прямі лінії на трикутних формах та розташовувати крапки на прямокутній формі.
- Самостійна робота дітей.
7.Підсумок.
-Як ви розмальовували прямокутну форму?
-Як ви розмальовували трикутну форму?
Вихователь: Рябко Т.М.