14.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня Українські писанки, крашанки, дряпанки.

Заняття Конструювання

Тема: КУРЧАТКА

Мета: розвивати творчу уяву, образне мислення, удосконалювати дрібну моторику пальців; навчати дітей виготовляти курчатко з пластикового контейнера «Кіндер-сюрприз»; виховувати допитливість, зацікавлене й доброзичливе ставлення до живого довкілля.

Матеріал:малюнок, що зображує квочку з курчатами; іграшкова (або як силует вирізана з картону) курочка; жовтий гофрований папір, кружечки із зеленого картону, фломастети, тоненькі стрічки, мотузочки з пряжі, клей.

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Розпочинаємо розмову з дітьми віршованими рядками.

Рівненько сіли всі малятка —

Дівчатка наші і хлоп’ятка.

Поклали ручки на столи —

Ми заняття розпочали!

Так, дітки, ви хлопчики та дівчатка. А ще бувають малята

у тварин, риб, птахів… Яких пташенят свійських птахів ви знаєте?

(Відповіді дітей.)

Слухання й обговорення загадки.

Попищали, попищали,

Дружно просо подзьобали —

І до матері стрибочком

Жовті збіглися клубочки.

Заховались під крило,

Наче їх і не було.

Треба загадку кінчати,

Ці клубочки — то… (курчата).

-Якими уявляються вам курчата?

-Як вони виглядають?

-Що люблять?

А ви знаєте, як з’являються на світ курчатка? (Вилуплюються з яєць.)

ІІ.Мотивація.

У нас тут є курочка-квочка. (Показ іграшки.) А от курчаток поки що немає. Зате є яйця, правда, не справжні, а пластикові. (оболонки від«Кіндерсюрпризу».)

Якщо ви захочете стати маленькими чарівниками, то в нас ці «яєчка» зможуть перетворитися на кумедних та веселих курчаток. Ви, діти, бажаєте, що сталося таке диво? (Такі) Тоді до справи!

Отже, ми змайструємо курчаток із цих пластикових контейнерів, а ще допоможуть нам у цьому жовтий та кольоровий папір, фломастери та різні стрічки-мотузочки.

Але спершу налаштуємо на працю наші пальчики, щоб вони не лінувалися, а добре старалися! Зробимо для них гімнастику!

Пальчикова гімнастика

Діти почергово на рахунок у тексті загинають пальці на одній руці. На останні рядки одну кисть стискають у кулачок, другою його погладжують, ніби пестячи уявне курчатко.

Раз – курча проснулось. Ранок.

Два – поглянуло на ганок.

Три – воно вже вийшло з хати

І пішло двором гуляти.

Ой, чотири – їсти хоче,

П’ять – крильцями тріпоче

Й повертається до неньки,

Бо курчатко ж слухняненьке!

ІІІ. Продуктивна діяльність.

Зробити наше курчатко пухнастим допоможе гофрований папір. Відріжте  або відірвіть шматочок паперу такої величини, щоб пластикове яйце змогло поміститися в нього повністю, як у торбинку. Тепер кладемо яйце-контейнер по центру шматка паперу і обтягуємо його, а верхню частину збираємо «гармошкою» докупи.

Діти стягують зверху «яйця» папір мотузочкою чи стрічкою. Тепер потрібно зробити нашим курчатам оченята та дзьобик. Намалюйте їх фломастерами.

Щоб наші курчата могли стояти і не падати; слід приклеїти їх на картонну основу. Візьміть зелений картонний кружечок і приклейте на цю імпровізовану травичку своє курчатко.

Які гарні у вас вийшли курчатка, діти! Ось курчатко дуже допитливе, а це про щось ніби задумалося… А ось це курча, здається, дуже пустотливе і хоче побешкетувати! Давайте і ми трохи розважимося, пограємося в народну гру про квочку та курчат!

Рухлива гра «Квочка»

До ніжки стільчика прив’язують мотузочку. За допомогою лічилки обирають ведучого («квочку»), який бере в руку вільний кінець мотузки. Ведучий і решта гравців біля нього рухаються по колу, примовляючи:

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діток, дрібних квіток.

Діти-квіти: «Квок!»

Після останніх слів усі гравці розбігаються врозтіч, а ведучий ловить їх і збирає докупи.

ІV.Підсумок

Наше заняття добігає кінця.

-Розкажіть, кого ви навчилися робити сьогодні?

– Який, здавалося б, непридатний матеріал використали ми, щоб виготовити курчатко?

-Сподобалося вам майструвати курчат?

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.