09.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Тема дня: Працюємо в природі
Заняття : Ознайомлення з соціумом.
Тема заняття: Праця дорослих навесні.
Мета заняття: збагачувати знання дітей про роботу дорослих навесні; розвивати пізнавальний інтерес; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря; розвивати вміння класифікувати групи предметів- насіння квітів, овочів, знаряддя праці для саду,городу, клумби; привернути увагу до рук людини- працьовиті, невтомні; закріплювати уявлення про весняні зміни в природі та весняні роботи; виховувати повагу до людей різних професій, бажання приймати посильну участь у праці,дбайливе ставлення до її результатів
Матеріал: насіння квітів та овочів; картинки із зображенням овочів, фруктів, садових квітів; картки з зображенням різних інструментів для роботи в саду,городі, на клумбі.
Хід заняття
-Яка зараз пора року? Доведіть. Чим навесні займаються дорослі у садах? на квітниках? на городах? Навіщо вони поспішають усе це зробити навесні?
Читання вірша Н. Забіли «Сонечко»
Показати дітям насіння овочів і квітів.
-Що це? Мабуть, весна хоче,щоб і ми взяли участь у весняних роботах. Адже в народі кажуть: «Прийшла пора -закочуй рукава»
-Як називають професію людини ,яка працює на городі, в саду, на квітнику?
Дидактична гра «Що де росте?»
Показати дітям картки із зображенням фруктів ,овочів, квітів. Необхідно розподілити їх на 3 групи (що росте на городі, в саду, на клумбі)
Діти розглядають насіння. Чому немає насіння для саду?
Запропонувати дітям посіяти насіння в стаканчики.
Фізкультхвилинка
Дзінь-зелень, дзінь-зелень,
Працювали цілий день.
Розімнемо ручки й ніжки.
Руки вгору, руки вниз
На всі боки повернись.
Читання вірша М.Познанської «Наші грядки»
Дидактична гра «Кому ,що потрібно для роботи?»
Діти розглядають картки з зображенням знаряддя праці (лопата, граблі, сапка, ножиці-сакатор, відро,поливальниця),називають їх та як використовують.
Підсумок
-Що ми можемо сказати про руки людей,які працюють на землі
Тема заняття: Чарівна квітка
Мета заняття: Вчити дітей викладати квіти із заготовок. Вправляти у наклеюванні предметів на основу. Розвивати креативне мислення, сприйняття кольорів, моторику. Виховувати охайність.
Матеріал: заздалегідь заготовлені дорослими3 квітки з кольорового паперу різні за розміром,
2 листочки, 1 стебло, ваза, різнокольорові гудзики, двобічна клейка стрічка (скотч),клей.
Хід заняття
1 Організаційний момент
Читання вірша Олени Пчілки «Весняні квіти»
Весна чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала.
І проліски і травка,
Й зелена муравка,
І кульбаба рясна,
Й фіалочка ясна-
Всі квіти весняні…
-Які весняні квіти ми знаємо?
-Чи можна їх рвати? Чому?
-Але ми можемо зробити чарівну квітку своїми руками.
2 Показ та пояснення
Дитина викладає та наклеює квітку з 3 елементів від великої до найменьшої.
Наклеює вазу, стебло, листя, квітку.
Дорослий наклеює скотч на вазу, а дитина прикрашає вазу гудзиками,притискаючи їх до скотчу та утворюючи візерунок.
Підсумок
Вихователь: Стадник Олена Євгенівна