12.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)
1 заняття Логіко – математичний розвиток
Тема: Куля. Кількісна лічба.
Мета: Ознайомити дітей з кулею, вчити обстежувати фігуру дотиково – руховим і зоровим способами ; продовжувати вчити кількісної лічби в межах 3; розвивати пам’ять , уміння порівнювати предмети; виховувати спостережливість.
Матеріал: лялька Наталка, кошик із клубками ниток , куля,муляжі овочів (помідор, морква, огірок, ) і фруктів ( яблуко, груша,банан) ; тарілка, кошик.
Хід : Психогімнастика
Гра: «Кольорові клубочки»
– Наталка вирішила зв’язати своїм друзям шарфики, але втомилася і заснула. Раптом кошик перекинувся , й клубочки викотилися. Поки Наталка спить , допоможемо їй зібрати клубочки.
– Візьміть по одному клубочку. Якого кольору клубок?
– А скільки клубочків в кошику? (багато)
– Вихователь дістає кулю . Цей предмет був серед клубків , але це не клубок. Хочете довідатися, що це?
– Ми передаватимемо цей предмет по колу, і той кому він дістанеться , називатиме своє імя . Може тоді й предмет задає ,як його звуть .
– Загадковий предмет згадав, як його звати – куля.
( Вихователь пропонує малятам повторити імя предмета).
– У кулі є багато друзів – це різнокольорові кулі.
– Розгляньте свою кулю. Якого вона кольору.? Прокотіть кулю по столу. Покатайте її між долоньками.
– Опишіть кулю. Яка вона?( гладка,кругла, може котитися)
– Знайдіть в кімнаті предмети, схожі на кулю. (м’яч ,повітряна кулька)
Фізкультфилинка
Гра «Чого не стало»
Вихователь викладає на столі муляжі овочів та фруктів: по три з кожної групи.
– Розляньте й назвіть предмети. Які з них схожі на кулю?
( Помідор, яблуко)
– Заплющте очі. (Вихователь забирає помідор) Розплющте очі,Чого не стало.
– Покладіть овочі в кошик, фрукти – на тарілку.
– Скільки овочів у кошику? ( Два) Скільки фруктів на тарілці? (Три)
– Чого більше(менше) ? На скільки?
Підсумок
– Що ми знайшли серед клубочків?
– Що ми дізналися про кулю?
Білевщук О.В.