08.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Вовк» (зовнішній вигляд; середовище існування; спосіб живлення; особливості поведінки)
- Заняття Психологічне (За планом психолога)
- Заняття Аплікація Тема: Морквинка для зайчика
Мета: Продовж. знайомити дітей прийомам аплікації: вчити дітей користув. пензликом, рівномірно наносити на поверхню клей, прикладати зображення намащеною клеєм стороною до паперу, придавлюючи долонею та розгладжуючи серветкою,створювати зображ. стосовно зразку; закріпл.просторове орієнтування у розташуванні (середина, вище) розвивати дрібну моторику пальців, спостережл., фантазію, увагу; розв. вміння орієнтуватися на аркуші паперу; логічне мислення, зв’язне мовлення, розвивати креативні здібності, заохочувати до отримання насолоди від процесу створення; виховувати цікавість, ставлення до творчої діяльності як засобу самовираження; любов до природи, тварин, образотв. діяльності; сприяти розвитку самостійності.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Організаційний момент.
Діти сидять на стільцях, півколом.
Психогімнастика
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку!
Так. ми- малята!
Веселі, спритні як зайченята!
Весело граємось, всім навколо посміхаємось!!!
Вихователь: Діти, який у вас настрій? Чи готові ви до пригоди? Привітаймо один одного усмішкою, цим ми побажаємо щасливої вдалої мандрівки. Але на початку нашої мандрівки хочу вам запропонувати разом зі мною пограти (повторення логопедичної потішки)
Вихователь: Дітки, погляньте, ми потрапили на лісову галявину, погляньте який пеньочок стоїть, а за ним виглядають чиїсь вуха, хто це може бути….Яких лісових звірів ви знаєте? Роздуми дітей…
Сюрпризний момент.Так, погляньте, це зайченятка, мабуть вони нас злякалися, давайте на них поглянемо.
Дидактично-логічна гра.Якого вони кольору? Вуха довгі чи короткі? А хвостик? А що зайчики їдять? Так моркву, капусту…
Дітки, а давайте разом з зайчиками пострибаємо… Ой, як весело! Здається мені на вушко зайчик сказати щось хоче…Він каже ,що зголодніли, хотіли зїсти морквинки та капустинки і знають, що всі овочі потрібно помити, вони також хотіли їх помити, але не можуть іх дістати, давайте їм допоможемо…
Дітки давайте подивимось, скільки в нас зайчиків? (багато) Скільки капустинок? (багато) Скільки морквинок? Одна. Ой, а що ж нам робити, щоб зайчиків не засмутити? Морквинок не вистачає. Роздуми дітей… Так! Давайте ми зараз зробимо морквинки-аплікації. Сідаємо на свої місця.
ІІ. Продуктивна діяльність.
Показ зразка. Дітки, подивіться на свої підноси, там лежить вирізана морквинка, візьміть і покладіть її на середину аркуша паперу.
Смачну моркву кожен знає:
Верх зелений вона має,
А сама жовтогаряча
Промінь сонечка неначе (М. Морозенка)
Пальчикова гімнастика « Ми капусту нарізаємо»
Ми капусту нарізаємо (тремо долоньками)
Ми капусту солимо (пальчиками імітуємо соління)
Ми капусту віджимаємо (пальцями віджимаємо)
Ми морквинку натираємо (тремо кулачком по долоні)
Давайте згадаємо правила користування: пензлик тримаємо в правій руці, трьома пальцями внизу,вмочаємо в клей, лівою рукою тримаємо вирізану частину аплікації,правою – намазуємо поверхню. Ставимо пензлик на підставку, беремо намазану морквину, перевертаємо і наклеюємо її.Беремо серветку, рожгладжуємо.
Фізкультхвилинка «Зайчик сіренький сидить»
Зайчик сіренький сидить, вушками шевелить ( ось так, ось так).
Зайчику холодно сидіти, він хоче свої лапки погріти(хлопаємо в долоні).
Зайчику холодно стояти, він хоче ніжки погріти( топаємо ніжками).
Зайчику холодно стояти, зайчик хоче пострибати(стрибаємо).
Зайчику холодно стояти, зайчик хоче побігати( біг по колу).
Закінчення аплікаціїДавайте зробимо пальчикову хвильку. Знову візьмемо пензлик, наберемо клей, намажемо намальовану поверхню, пензлики поставимо на підставку. Беремо кульки, якого вони кольору? Так- зеленого. Викладаємо їх на змащену клеєм поверхню злегка придавлюючи.
Демонстрація робіт. Дітки, ми закінчили. Беремо свої аплікації, несемо до столу та викладаємо їх на стіл. Давайте подивимося, чи схожі вони на зразок? Подивіться, чия робота найкраща? Роздуми дітей…
Підсумок Подивіться як зраділи наші зайченята, а чому? Що ми їмзробили? Так-морквинки. На цьому наше заняття закінчилось. Ви всі молодці!!!
- Заняття Фізкультура Тема. Кидати на дальність з-за голови, кататим’яч один одному.
Мета.Закріпити у дітей вміння кидати на дальність з-за голови, катати м’яч один одному. Розвивати окомір, координацію рухів та спритність, вчити дружно грати та швидко реагувати на сигнал.
Посібники. Брязкальце та м’яч за кількістю дітей, маленький обруч.
Методика.
І ч. Ходьба в колоні по одному, ритмічно гриміти брязкальцем. Біг врозтіч.
Загальнорозвиваючі вправи (з брязкальцем).
- В. п.: стоячи, брязкальце в одній руці внизу. Підняти руки вперед, погриміти брязкальцем та заховати за спину. Після 2—3 повторень перекласти брязкальце в іншу руку і повторити вправу.
В. п.: сидячи, ноги разом, брязкальце в одній руці. Нахил вперед, коліна не згинати, дістати брязк. до підлоги, вирівнятись (2—3 р. кожною рукою).
В. п.: стоячи, брязкальце в одній руці внизу. Присісти, постукати брязкальцем по підлозі, вирівнятись (2—3 рази кожною рукою).
Потанцювати та пострибати із брязкальцем в руці, хто як вміє (20—30 сек.). Спокійна ходьба в колоні один за одним. Покласти брязкальце.
ІІч. Основні рухи.
Кидати м’яч на дальність двома руками з-за голови. Вправу виконувати всім разом (4—6 разів). Кидати за сигналом вихователя. Після кидка діти самі біжать за м’ячем та повертаються для повторення вправи.
Котити м’яч один одному (8—12 разів). Діти сидять один проти одного на відстані 1,5—2 м, широко розвівши ноги. Вихователь регулює відстань між дітьми, в залежності від їх уміння котити м’яч. У кого не виходить, сідають ближче. Можливо дозволити дітям котити м’яч вільно, без дозволу. Нагадати, що м’яч потрібно відштовхувати енергійно.
Рухлива гра «Горобці й машини» (2—3 рази).
ІІІ ч. Ходьба по колу взявшись за руки.
Вихователь: Ковач Н.А.