25.03.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня «Свято мистецтва»

Заняття малювання (сюжетне)

Тема: «Ілюстрація до казки «Колобок»

Мета : закріплювати навички малювання округлих , овальних форм та простих вертикальних і горизонтальних ліній; передавати в малюнку характерні особливості зовнішнього вигляду казкового героя, різний внутрішній стан колобка .Застосовувати опановані прийоми малювання пензликом: усім ворсом по формі; боковий мазок при зображенні невеликих та дрібних частин; малювання кінцем пензлика (тичком). Закріпити знання про кольори, навички композиційно вірно розміщувати зображення на аркуші паперу. Виховувати інтерес та уважне ставлення до тварин, самостійність, прагнення естетичного оцінювання.

Обладнання: Ілюстрація з казки «Колобок»; поетапний зразок; пензлики;тичок; підставки для пензликів; склянки з водою; аркуш паперу, гуаш або акварель зеленого, коричневого, жовтого, чорного, червоного кольору ;аудіо запис тихої класичної музики.

Хід заняття

І.Організаційний момент

  1. Розгадування загадки про колобка

Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

А лисиці на зубок

Все ж потрапив…..(Колобок)

 

ІІ. Сюрпризний момент. Мотивація діяльності

  • Так, це Колобок! Саме він сьогодні у нас в гостях. Колобок розповів, що він втік від лисиці та заховався на пеньочку. І він пропонує вам намалювати його портрет.
  • Діти, давайте намалюємо портрет Колобка?

Гра «Що ми знаємо про Колобка»

Вихователь читає речення про Колобка з казки, а діти, якщо це правда, хлопають у долоні. Якщо неправда – тупотять ніжками.

  • Колобок втік від носорога?
  • Колобок котився по доріжці?
  • Спершу колобок втік від лисиці?
  • Грівся колобок на підвіконні, на сонечку?
  • Баба захотіла аби дід спік їй колобка?

 

Розгляд та обговорення ілюстрації до казки «Колобок»

  • Якої форми Колобок? Якого кольору?
  • На чому сидить колобок? На що схожий пеньок?
  • Який вираз обличчя в Колобка?
  • Які кольори використані на малюнку?

 

ІІІ. Показ і пояснення виконання роботи

  • Я беру пензлика, вмочую його у воду, обсушую об серветку, набираю на весь ворс коричневу фарбу і малюємо коло. Це буде майбутній пеньок на якому сидів колобок.
  • Від країв кола з одного та іншого боку проводимо лінії і на кінці плавно заокруглюємо їх в бік. Зверху малюємо дві коротенькі паралельні лінії які з’єднуються з пеньком. Ці дві лінії з’єднуємо овалом.
  • Аби пеньок виглядав по справжньому, розмалюємо його коротесенькими відривними лініями (прямими або заокругленими)
  • На пеньку малюємо Колобка жовтим кольором. Щоб було простіше, можна намалювати очі, рот і ніс спочатку олівцем.
  • Поки сохне Колобок, малюємо травичку зеленим кольором.
  • Також малюємо синім кольором переривчасті лінії, так зображується небо.
  • Коли Колобок висохне, малюємо очі і ніс чорним кольором

 

  1. IV. Самостійн6а робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя

 За потреби вихователь допомагає дітям.

 

  1. V. Підсумок

– Яку казку ми сьогодні пригадали?

– Вам цікаво було працювати?

– Що сподобалось найбільше?

Вихователь: Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.