31.03.2020 Середня “В” група (Зірочка) (Вихователі Варкентін С.М., Стадник О.Є.)

Планета земля наш спільний дім

Логіко-математичний розвиток

Тема. Безпечні іграшки

Мета: закріплювати вміння дітей лічити кількісною, порядковою, зворотною лічбою; удосконалювати вміння встановлювати часові відношення; закріплювати знання про об’ємні геометричні фігури; розвивати довільну пам’ять; спонукати інтерес до занять.

Матеріал: площинні зображення тварин, картки із зображенням цифр, об’ємні й плоскі Геометричні фігури.

ХІД ЗАНЯТТЯ,

  1. Організаційний момент ^

. Вихователь пропонує дітям перетворитися на маленьких кошенят

Сьогодні ви маленькі кошенята. Спробуйте показати: як нявкатимете, коли захочете їсти; коли хочете пити погуляти; коли ви погано почуваєтеся тощо

.

Діти імітують поведінку кошенят.

  1. Дидактична гра «Скільки? Який?

Вихователь виставляє на дошку площинні зображення кошенят.

— Скільки всього кошенят? (П’ять.)

Вихователь-під фігурками кошенят виставляє площинні зображення цуценят. .

Скільки цуценят? (Чотири.)

— Кого більше? На скільки?

— Що потрібно зробити, аби їх було порівну? (Лічити кошеня або додати цуценя.)

— Що потрібно зробити, аби залишились одне коненя і одне цуценя?

Діти прибирають зайві фігури.

— Скільки тваринок залишилося?

— До кошеняти й цуценяти прийшло козеня. Скільки разом їх стало? .

Вихователь виставляє фігурку козенят.

– Потім прийшло порося. Скільки тваринок стало?.

Виставляє фігурку поросяти.

— Незабаром до веселої компанії  приєдналося теля.

Виставляє фігурку.теляти.

— Порахуйте, скільки всього тварин. Як можна назвати всіх тварин? (Свійські тварини.)

— А тепер порахуйте у зворотному порядку.

Хто стоїть першим? Хто останнім?

Хто стоїть між кошеням і козеням?

— Хто стоїть за поросям?

— Хто стоїть перед поросятком?

  1. Дидактична гра «Учора, сьогодні, завтра»

Вихователь пропонує дітям придумати цікаву історію про тваринок.

— Що друзі робили вчора?

— Що роблять сьогодні?.

— Що будуть робити завтра?

  1. Дидактична гра «цифри заблукали

Педагог пропонує дітям зібрати три ряди цифр

ряді цифри повинні бути в однакових костюмах, кожна на своєму місці. Об’єднує дітей у три групи, кожній групі роздає конверт із набором цифр. Цифри першого набору можуть бутив в чорну смужку, другого — у жовтий горошок, третьою у клітинку. Діти повинні викласти з цих наборів на столах числові ряди від 1 до 5.

 

  1. Дидактична гра «Покажи цифру»

Вихователь викликає дитину, пропонує їй пронявкати тричі. Діти рахують і показують відповідну цифру. Потім викликає другу дитину, пропонує їй прогавкати тощо.

Дидактична гра «Четвертий зайвий*

Вихователь демонструє геометричні фігури: три площинні Н одну об’ємну або три-об’ємні йод&у площинну. Діти називають їх, класифікують. за спільною ознакою і знаходять зайву.

7 Підсумок

— Яку кількість предметів позначає цифра 4? цифра 2?

— Назвіть об’ємні геометричні фігури.

— Чи були сьогодні завдання, з якими вам складно було впоратися.

 

 

 

ВИХОВАТЕЛЬ: Варкентін С.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.