14.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 Заняття Художня література

тема: Читання оповідання В Сухомлинського « Конвалії в саду» та слухання вірша  М Познанської « Пролісок»

Мета: ознайомити дітей  з прозовими та віршованими художніми творами; Учити розуміти зміст прочитаного та давати морально – етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання дітей про весняні явища в природі ; розвивати творчу уяву, фантазію, пам’ять, мислення; виховувати любов до природи рідного краю, дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: малюнки із зображенням весняних квітів.

Хід заняття: Психогімнастика «Квіти»

Діти розглядають малюнок «Проліска»

Вихователь пропонує малятам послухати вірш  М. Познанської             «Пролісок»

             Я перша квіточка весни, я пролісковий цвіт.

             Я пережив зимові сни і знов родивсь на світ.

             Зелені ручечки мої – листочками зовуть,

            Я полюбив ліси й гаї, живу я здавна тут.

            У мене очі голубі, такі, як неба синь,

            Росту між кленів, між дубів,

            Люблю і сонце, й тінь, і вірю : люблять всі мене,

             Як весну золоту. Бо знають, що зима мине, коли я зацвіту.

–         Вам сподобався віршик?

–         Якого кольору  у нього квітка?

–         Коли пролісок розцвітає?

–         Пригадайте слова віршика.

–         Де розцвітає пролісок?

–         Уявіть , що у вас в руках квітка. Понюхайте її. Робимо повільний вдих носом та різкий видих через рот на уявні пелюстки.

Вихователь пропонує дітям розглянути малюнок « Конвалії»

–         Як називається ця квітка ? Так це конвалія

Вихователь читає оповідання В . Сухомлинського « Конвалії в саду»

        Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарований чарівною красою квітки , хлопчик довго стояв  перед нею. «Зірву квітку, поставлю в вазу на столі, – подумав Петрик. – Красиво буде в кімнаті».

       Він простяг руку, щоб зірвати квітку, та враз уявив собі: що ж станеться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку , і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.

Петрик відтулив квітку , і на деревах знов почувся пташиний спів.

« Он  яка ти ,  дивовижна квітка, – подумав Петрик. – Хіба ж можна тебе зривати  і нести до кімнати?

Бесіда за змістом оповідання:

–         Як називається оповідання?

–         Чому хлопчик довго стояв перед квіткою? ( Був зачарований красою квітки)

–         Що хотів зробити Петрик?

–         Навіщо Петрику квітка? Чи зірвав Петрик квітку? Чому?

Дидактична гра « Закінчи речення»

–         Квіти потрібні для того, щоб  ними …(милуватися)

–                                                    , щоб  їх ….(дарувати)

–                                                    , щоб  вони прикрашали …(природу)

–                                                    , щоб  до них прилітали…(бджілки)

Підсумок заняття

–         про що ми сьогодні говорили? (про квіти)

–         Про які квіти? (Конвалії, проліски)

Дякую за гарний настрій

Пропоную малятам намалювати гарні конвалії та проліски.

 

Вихователь Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.