30.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : «День лісових рослин» ( в куточку лісу)

1 заняття Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : На квітучій галявині

Мета: поглибити знання дітей про характерні особливості весни; розширювати знання про види  лісових рослин; вправляти в умінні спостерігати за об’єктами природи – рослинами, комахами; милуватися природою  – квітучою галявиною; формувати вміння визначати і називати основні частини рослини – стебло, листя, квітка; розвивати спостережливість, увагу; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання : зображення квітучої лісової галявини, папка лісових рослин,  картинки лісових рослин розрізані на кілька частин, аудіо запис звуку «Лісові звуки», відео фізкультхвилинки «Веселі звірята».

Попередня робота : прогулянка до куточку лісу.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Психогімнастика « Жук Сонечко»

  • Заплющте очі. Уявіть, що ви на квітучій галявині, де все навкруги замайоріло квітучими фарбами. Вас оточують запашні та різнокольорові квіти, м’якенька, зелена травичка, кущики, дерева. Все пахне, переливається на сонці. Чути як співають пташки, як дзизчить над квіткою бджола. А ось на одній квіточці, сидить малесенький, гарнесенький жучок. В нього червона спинка в чорну цяточку. Це жук Сонечко. Від легенького вітерцю воно коливається на стеблі кульбабки. В одну мить жучок розправив свої червоні крильця та злетів високо до сонця. Як він полюбляє весну…….

(вихователь промовляє слова, а діти сидять на стільчиках з заплющеними очима)

 

ІІ. Сюрпризний момент

Вихователь вмикає аудіо запис «Лісові звуки». Під ці звуки перед дітлахами з’являється  птах Сова. Вихователь уявляє, що птах щось шепоче йому на вухо.

  • Дітки, пані сова сказала мені, що сьогодні вона прокинулась дуже рано тому, що вона ночувала не на своїй галявині. Вона так натомилась на полюванні, що переплутала свій дім. ЇЇ вразила різноманітність рослин, що росли на цій галявині, вони були не такі, як в неї вдома.
  • І пані сова хоче, аби ви допомогли їй дізнатись, що то за рослини ростуть. Допоможемо їй? Але спочатку послухайте загадку…

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вихователь загадує загадку про весну

У лісах струмки пустила,

Землю травами встелила.

Перші квіти принесла.

Чарівна моя……(весна)

  • Так! Це весна!
  • Які особливості цієї пори року?
  • Чим подобається весна вам?
  1. IV. Вивчення нового матеріалу
  1. Розгляд і обговорення зображення лісової галявини
  • Що зображено на малюнку?
  • А яка пора року хазяйнує на галявині?
  • Які кольори переважають?
  • Який настрій у вас з’являється коли ви бачите цю картину?
  • Які знайомі рослини ви побачили? Назвіть їх.
  • Ми з вами ходили до нашого куточку лісу. Назвіть мені рослини, які там ростуть?
  • Яка рослинка вам сподобалась найбільше?
  • Чи є на малюнку лісові рослини, яких ви не знаєте?
  1. Робота з папкою лісові рослини

Вихователь показує дітям зображення лісових рослин і коротко про них розповідає. Звертає увагу, що у квітки є стебло і листя, в дерева міцний стовбур, а у кущів багато тонких стовбурів.

  1. Музикальна фізкультхвилинка «Веселі звірята»
  2. Дидактична вправа «Що є у рослини?»

Вихователь показує рослину, а діти називають її частини та по можливості називають її.

  1. Дидактична гра «Склади рослину»

Вихователь пропонує скласти з кількох частин рослину, впізнати її за зовнішнім виглядом і назвати її.

  1. V. Підсумок

– Які рослини ростуть у куточку лісу?

– Чи допомогли ми пані сові?

 

 

Вихователь : Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.