19.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Конструювання. «Будуємо гарний дім».
Мета:спонукати до побудови дому,використовуючи цеглинки,пластини,кубики;закріпити знання назв елементів будівельного матеріалу,назв складових будинку(підлога,стіни,стеля,дах,вікна,двері);вправляти в порівнянні будинків за висотою;розвивати сприймання,увагу та пам’ять,дрібну моторику рук;виховувати бажання робити приємне іншим.
Матеріал:цеглини,пластини,кубики,дрібні іграшкові дерева,фігурки людей;предметні зображення будинків,сюжетні картинки «Вулиця», «Мій дім».
Хід заняття.
1.Організаційний момент.
Станем разом ми у коло – скільки друзів глянь навколо:руку дружби простягну,з другом сварку не почну.
Будемо всі дружно грати правил гри не забувати.
2.Основна частина.
Ми будуєм гарний дім,щоб жилось щасливо в нім. Зведемо ми рівні стіни,покладемо на них дах. Чути в домі сміх і співи, радість світиться в очах.
Розгляд предметних і сюжетних зображень будинків.
– Де ми живемо? Який будинок? Що є у будинку? Розкажіть про свій будинок. Для кого будеш будувати будинок?
Показ зразка, інструктаж виконання роботи.
1.Візьміть цеглинку. Поставте її на ребро.
2.По боках від цієї поставте на ребро дві інші цеглинки так, як показано на зразку.
3.Візьміть призму. Поставте її на цеглинки основою до низу.
4.Поряд з першою призмою поставте другу призму, щільно прикладаючи їх.
Пальчикова гімнастика «Дах».
З’єднати пальці рук під кутом,підняти руки над головою.
Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
– Хто живе в цьому будинку? А хто прийде в гості?
Обігрування будиночків дрібними іграшками.
Сюжетно – рольова гра « Ми по вулиці йдемо».
3.Підсумок. – Що ми сьогодні будували на занятті? Чи подобається вам будувати?
Ілляшенко Т.П.