30.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Мої оченята» (мої помічники, призначення, правила догляду)
- Заняття Малювання
Тема. Одягнемо ляльку на прогулянку
Мета: підтримувати в малят інтерес до процесу малювання; закріплювати вміння правильно користуватися фарбою та пензликом, наносити ритмічні мазки двох контрастних кольорів; спонукати дітей до елементарних творчих проявів, надаючи їм можливість самостійно обирати силуети елементів одягу та кольори фарб; розвивати творчу уяву, емоційне ставлення до намальованого; виховувати охайність, дбайливе ставлення до фарб, пензликів.
Матеріал: лялька Олена, паперові силуети одягу: шапка, пальто; дві контрастні фарби, серветки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Ігрова ситуація. До діток приходить лялька Оленка в легкому вбранні, вона дуже хоче піти з дітками гуляти. Вихователь звертає увагу дітей на те, що вона легко вбрана і може змерзнути. А який одяг потрібен діткам на прогулянку навесні?
Вихователь загадує загадки.
На голову вдягаємо,
Вушка захищаємо. (Шапка)
Нас від холоду ховає,
Часто капюшона має. (Куртка)
Вихователь пропонує підготувати одяг для ляльки Оленки. Діти самостійно обирають форму для прикрашання та колір фарб. Вихователь заохочує малят до прикрашання одягу різними прийомами малювання (крапки, мазки, лінії), підтримує мовленнєву активність малят під час роботи, схвалює будь-які творчі прояви, активізує дітей до прибирання робочого місця після закінчення малювання.
Лялька Оленка приміряє одяг та дякує за нього дітям. Педагог сприяє виникненню захоплення в малят («Який гарний одяг матиме тепер лялька Оленка!»).
- Заняття Фізкультура
Тема: Ходьба по гімнастичній лаві, стрибки з неї, кидати на дальність з-за голови, ходити парами.
Мета. Вправляти дітей в ходьбі по гімнастичній лаві, вчити зістрибувати з неї, закріплювати вміння кидати на дальність з-за голови, вчити ходити парами, сприяти подоланню несміливості, розвивати відчуття рівноваги.
Посібники. Маленькі обручі та м’ячі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави.
Методика.
І ч. Ходьба і біг між обручами, покладеними на підлогу в різних місцях кімнати.
Загальнорозвиваючі вправи (з обручами).
В. п.: сидячи, ноги нарізно, обруч в двох руках. Підняти обруч вгору, не згинаючи руки в ліктях, покласти його (через голову) на плечі, поверн. у в. п. (4—5 р).
В. п.: стоячи, тримати обруч руками, руки внизу. Присісти, винести зігнуті руки з обручем вперед — «подивитись у віконечко», випрямитись, опустили обруч (3—4 р).
В. п.: сидячи, ноги разом, обруч в обох руках на колінах. Повернутись в одну сторону, покласти обруч на підлогу (біля стегна), випрямитись, показати вих.
руки. За вказівкою вихователя взяти обруч і виконати вправу в іншу сторону (3-4 рази). Якщо діти гублять рівновагу, можна дозволити їм розвести ноги.
Біг з обручем в руках — «автомобілі їдуть швидко швидко» (35 сек.). Слідкувати, щоб діти бігали вільно, в одному напрямку і не наштовхувались один на одного, враховували межі приміщення. Ходьба з уповільненням темпу — «автомобілі їдуть додому». Покласти обручі.
ІІ ч. Основні рухи. Там, де діти зістрибують, повинен бути килимок або мат.
Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці лави зістрибнути. Діти виконують вправи самостійно один за одним 2—3 рази.
Вихователь стоїть біля місця зіскоку і слідкує за м’яким приземленням дітей.
Кидання м’яча на дальність з-за голови. Виконувати завдання усім разом 4—6 разів. Вихователь слідкує, щоб діти перед кидком розставляли ноги, щоб полегшити кидок, а також намагались кидати м’яч енергійно і якнайдалі.
Рухлива гра «Кішка і мишки» (2—3 рази).
ІІІ ч. Ходьба в колоні по одному по кінцям приміщення.
Ходити парами.
Вихователь Бойко Н.Є.