30.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Заняття. Розвиток мовлення

Тема: Хто в небі живе?

Мета:Уточнити  елементарні знання дітей про природу Космосу, закріплювати в активному словнику дітей поняття (“сонце”, “місяць”, “хмари”,”зорі”); учити дітей відгадувати загадки ; збагачувати словниковий запас прикметниками ; розвивати спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес до неживої природи довкілля.

 

Матеріал: вірш В. Ладижця “Місяць в хмарах заблудився”.

 

Хід заняття

  1. Орг. момент

Запропонуйте дітям здійснити подорож на небо та дізнатися хто там живе.

Загадайте загадки

Рано- вранці прокидається, встає

Розсипає скрізь проміннячко своє

Огляда природоньку, зігріває,

А надвечір спатоньки знов лягає

(Сонце)

 

Серед ночі на небі біліє,

Тьмяно світить

Та зовсім не гріє

(Місяць)

 

Спробуй, друже , відгадати,

Що за стрій у небесах:

Чи клубочки пухкої вати,

Чи то пір’я з крупних птах,

Чи біжить овець отара?

Ні , пливуть це білі…..(Хмари)

 

Нічне небо прикрашають ,

Мерехтять вони, палають.

Безліч складено казок

Про красунь- нічних……(зірок)

 

2 Бесіда

Розкажіть про мешканців неба.

-Хто рано встає на небі?

-Як світить сонечко?

Що пливе денним небом?

-Які хмари бувають?

-Що ми бачимо на нічному небі?

-Який місяць на небі буває?

-Як світять зорі на нічному небі?

 

3  Фізкультхвилинка

Психогімнастика”Я – сонце”

 

Я,маленьке сонце.Я прокидаюсь, вмиваюсь. Я розчісую свої промені й підіймаюсь вільно й урочисто. Я велика куля. У мене багато тепла і світла. Я велике сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаринками, річкам, полям, людям .Я перетворююсь на тоненький сонячний промінчик. Я лечу на Землю і пірнаю в м’яке зелене листя, я купаюсь у голубих хвилях моря.

 

  1. Читання вірша В.Ладижця.

Місяць в хмарах заблудився.

 

Місяць в хмарах заблудився

Та й за гору закотився.

Я б пішла його шукати,

Тільки кличуть вже до хати.

Я б сказала , що не хочу,

Та злипаються вже очі.

І не слухаються ніжки…

Донесіть мене до ліжка.

 

5 Бесіда за змістом вірша

– Що трапилося з місяцем?

-Куди закотився місяць?

-Що хотіла зробити дівчинка?

-Що заважало дівчинці шукати місяць?

-Чому в неї злипалися очі та не слухалися ніжки?

-Що роблять дітки, коли з’являється місяць на небі?

 

6 Дид.гра ” День- ніч”

Мета: закріплювати знання дітей про частини доби, дії людей уночі, удень; розвивати уважність.

 

Хід гри.

Батьки називають дії людей удень або вночі.Якщо це день- діти стрибають,танцюють, ходять. Якщо це ніч – присідають заплющують очі, кладуть ручки під щічку.

7  Підсумок.

Чи сподобалося вам заняття? Про що ми з вами розповідали? Про що ви цікаве дізналися?

Вихователь Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.