12.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Ліплення « Огорожа для тварин».
Мета: навчати відтворювати образи навколишнього світу та форму предметів в образотворчій діяльності – ліпленні; учити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми за допомогою дій – відривання, розкочування, відтворюючи форму предметів та образів довкілля; розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір; виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів,створених власноруч.
Хід заняття.
1. Організаційний момент.
Гра « Веселі перетворення». Діти зображують свійських тварин.
– Ой, допоможіть мерщій, чарівник приходив злий. Зачаклував усіх малят, перетворив на кошенят! – Де ви, малята – кошенята? ( Гра триває, поки діти не зобразять знайомих тварин.)
2. Мотивація.
– Віддячимо звірятам. Щоб вони не заблукали, змайструймо для них парканчик – огорожу на господарському дворі у бабусі на селі.
3. Продуктивна діяльність.
– Я приготувала вам різнокольорові шматочки пластиліну. Кожен обере той шматочок, що йому подобається найбільше.
– Для роботи з пластиліном слід виконувати правила: підкотити рукава, працювати на дощечці, не розкидати шматочки пластиліну, мити руки після ліплення.
4. Пальчикова вправа.
Один, два, три,чотири,п’ять! Вийшли пальчики гуляти.
Погуляли, погуляли,іще трошки пострибали.
Тут став дощик накрапати. Стали пальчики тікати.
5. Інструктаж виконання роботи.
– Візьміть шматочок пластиліну, зігрійте його долоньками. Від одного великого шматочка слід відщипувати багато маленьких шматочків. З маленьких шматочків розкачуйте між долоньками тоненькі ковбаски – палички парканчика, їх викладайте навколо гумових іграшок.
6. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
7. Підсумок. – Молодці, усі впоралися із завданням, тепер ніхто із тварин не загубиться.
Ілляшенко Т.П.