30.03.2020 ІІ молодша “А” група (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Ознайомлення з соціумом

Сонце та місяць

Програмовий зміст: ознайомити дітей із загадковим світом навколоземного простору (небо, сонце, місяць); дати елементарні знання про те, що сонце видно вдень, а місяць змінює свою форму (повний місяць, півмісяць, окраєць); закріплювати знання про частини доби, про зміну дня та ночі; розвивати мислення, пам’ять, зв’язне мовлення, виховувати інтерес до довкілля.

Матеріал: індивідуальні картки із зображенням фаз місяця на кожну дитину, жовті олівці.

Хід заняття

Сонце вранці прокидається,

Сонце дітям посміхається.

Сонечко промінчиками грає,

Нас ними зігріває.

  • Але я щось не бачу сонечка. Де воно може бути? (Відповіді дітей).
  • Покличемо разом сонечко.

Сонечко, сонечко,

Виглянь у віконечко,

Дітки чекають,

Тебе виглядають.

  • Яке сонце? (Тепле, кругле, яскраве)
  • Де можна побачити сонце? (На небі)
  • Коли сонце видно на небі? (Вранці, вдень, увечері)
  • Ой! Що це ще на небо виходить?
  • Діти, що це? (Місяць)
  • Чи можуть місяць та сонечком разом на небі з’явитися? (Припущення дітей)
  • Мабуть, знову посварилися.

Пальчикова гімнастика «Частини доби»

Діти на кожен віршований рядок виконують відповідні рухи кистями рук.

Вранці Сонце прокидається,

(Розкривають пальчики на долоньках)

Щоб удень ясніш світить.

(Схрещують долоньки)

Ввечері воно ховається,

(Загинають по черзі пальчики на долоньках)

Щоб вночі нас не будить.

(Пальчики зігнуті в кулачки)

Сонечко пригадало,

Що вдень може по небі гуляти.

– А ще нам треба вбрання Місяцю підібрати.

Дидактичне завдання «Який місяць?»

Діти на індивідуальних картках зафарбовують фази місяця за зразком вихователя.

Яскраво місяць на небі сяє,

Повним себе називає.

– Зафарбовуємо весь місяць.

Лише половинка місяця сяє,

Півмісяць його й одягаєм.

– Зафарбовуємо половинку місяця.

Окрайчик місяця сяє,

Цей окрайчик одягаєм.

– Зафарбовуємо серпик місяця.

– Покажіть, де повний місяць, а де окрайчик.

Діти показують відповідні зображення.

Сонечко та місяць люблять грати,

По черзі небом гуляти.

Разом з ними пограємо,

Себе порозважаємо.

 

Гра «День і ніч»

На сигнал вихователя «день» діти бігають, граються; на сигнал «ніч» –  присідають, ховають долоні під голову – «сплять».

Підсумок

– Про що сьогодні говорили?

– Коли можна побачити сонце на небі?

– Який місяць можна побачити на небі?

 

Вихователь Сівер Л.Г.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.