29.04.2020 Логопедична “А” (Ромашка) (Вихователі Чмир О.В., Лось Н.І.)

Заняття 1. Підготовка до навчання грамоти

Тема. Закріплення вивчених літер

Мета. Закріплювати навички злитного читання в межах вивчених літер. Розвивати фонематичний слух, уміння диференціювати звуки і букви. Продовжувати формувати навички читання. Виховувати активність дітей.

Хід заняття. 

  1. Вивчи вірш. Підкресли всі вивчені букви (А, 0, У, И).

Мишка мишку запитала:

  • Що сьогодні поробляла?
  • Відказала мишка мишці:
  • Букву А шукала в книжці.
  • Буду азбуку вивчати,

Щоб самій усе читати.

  1. Вивчи скоромовку. Підкресли всі букви «і» зеленим кольором, всі букви «о» — жовтим.

 

Ішов індик з індичкою,

Ішов понад водичкою,

А за ними індичатка…

Починаймо все спочатку:

Ішов індик з індичкою…

  1. Послухай віршик. Підкресли всі букви «ш» у ньому.

Кішка та Мишка

 

Мишка раз прийшла до Кішки,

Уклонилась Кішці в ніжки.

Кішці — смішки,

Мишці — нітрішки.

 

 

 

 

 

Заняття 2. Ознайомлення з природним довкіллям

 

Тема. Спостереження за працею дорослих в саду

Мета: поглибити знання дітей про працю людей навесні; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати працелюбність.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Загадка

Тане сніжок, квітне лужок,

День прибуває, коли це буває? (Навесні)

Бесіда

— Які зміни відбулися в живій природі навесні?

— Чим займаються дорослі?

— Які роботи вони виконують в саду?

— Для чого підбілюють, обрізають дерева?

— Чи є на деревах комахи-шкідники?

— Що з ними роблять дорослі?

— Як можуть допомогти діти дорослим?

Розповідь

Мудра природа навчає нас у будь-яку пору року. Птахи вчать співу. Бджолиний рій вчить дисципліни трудової, навчає жити в труді та по справедливості. А дерева всіх порід, увесь веселий лісний рід, дружбі вчить міцній.

— Чого ще навчає нас природа?

 

ВМІЙТЕ ПРИРОДУ ЛЮБИТИ

Вам у походи ходити

І мандрувати, любі діти,

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти.

 

В полі, у лісі, над яром

— Квіти, дерева і трави…

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди

Шлях і стежиночку в гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю.

(П. Ситниченко)

 

Запитання

  • До чого закликає автор?

Загадка

Що за книжка: без букв, без сторінок, А багато чого навчить. (Книга природи)

Матеріали на допомогу

 

БУДУ Я ПРИРОДІ ДРУГОМ

Йтиму садом,

Полем а чи лугом,

Буду я

Природі вірним другом.

Не столочу

Навіть і трави,

Я скажу їй:

— Зеленій, живи!

Коли лісом

Буду я іти,

Теж посію

Зерна доброти.

Побажаю

Дереву і пташці,

Щоб віки

Жили у мирі й щасті.

(С. Жупанин)

 

Запитання

  • Кому і чому буде вірним другом дитина?
  • У чому присягається маленька людина?
  • Чи можна назвати дитину справжнім природолюбом?

 

Бережіть природу, любі діти,

Я до цього все життя вас закликаю.

Хто байдуже ставиться до неї,

Той у грудях серденька не має.

А якщо його немає в грудях,

До природи він байдужий буде.

Пам’ятаймо це і я, і ти,

Маймо в серці зерна доброти.

Ці зернятка будуть проростати,

Спів почуєте душі своєї.

Про природу станете ви дбати,

Вірним другом будете для неї.

(Леся Українка)

 

Запитання

— До чого закликає дітей Леся Українка?

— Доберіть заголовок до вірша.

— Поясніть вислови: маймо в серці зерна доброти, спів і чуєте душі своєї.

Чмир О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *