08.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 заняття  Музичне

2 Заняття Ознайомлення з соціумом

Тема: Ми дуже любим увесь наш край.

Мета:  Продовжувати закріплювати знання дітей про українську мову, про Україну; формувати почуття любові дорідної землі, гордості за неї; розширювати знання про красу і силу рідної мови; закріплювати символи держави ( прапор, гімн,герб); виховувати патріотичні почуття, любов до рідної мови.

Матеріал: прапор, гімн , герб, фото українців вірші про Україну та мову.

Хід заняття: Вихователь: До нас завітала мавпочка із далекої Африки. Вона нічого не знає про нашу країну. Розкажіть їй про країну, де  ми живемо.

Педагог читає вірш М. Познанської  « Про нашу україну»

          Ми дуже любим весь наш край,

          І любим Україну,

          Її лани, зелений гай,

          В саду – рясну калину.

          Там соловейко навесні

          Співає між гілками:

         Та й ми співаємо пісні  –

         Змагається він з нами.

Бесіда за змістом вірша.

–         Як називається наша країна?  Що є у нашому краю?

–         Коли співає соловейко?

–         Що ми робимо разом з соловейком?

Розповідь вихователя  про Україну.

–         Україна – це наша земля , де ми народились , тут жили наші прадіди, прабабусі, наші батьки , тут родились ви . І ми щасливі , що живемо на такій багатій, мальовничій землі . У слові Україна є щось святе : земля, рідна домівка, батьківська хота, сині ріки, гори.

–         Якими красивими словами можна сказати про Україну?

Слово Україна дороге  для кожної  людини, яка живе в Україні. Ми всі вимовляємо його з гордістю  і любовю .

Вихователь читає уривок вірша Ю. Шкрумелюка.

« МИ Є ДІТИ УКРАЇНСЬКІ»

          Ми є діти українські, хлопці та дівчата,

          Рідний Край наш – Україна, Красна та багата.

Вихователь пропонує розглянути ілюстрації дітей в українських костюмах:

–         Хто зображений на картині?

–         У що одягнені діти?

–         У що одягнена дівчинка – українка?

–         У що одягнений хлопчик – українець?

–         Діти , а чи знаєте ви символи України , а давайте їх розглянемо та назвемо їх.

–         Що це? ( прапор)

–         Які кольори на прапорі?

–         Що це? (Герб) – Де ви його бачили?

–         А зараз послухаємо Державний  Гімн України. ( Діти слухають аудіо запис)

Фізкультфилинка

    Одягну в неділю рано вишиту сорочку,

 ( Повороти тулуба ліворуч, праворуч.)

Вийду з хати , закружляю, затанцюю у таночку

(Руки на поясі , кружляння довкола себе)

Засміється , заспіває  , Сонце над ланами

(стають на носочки,руки вгорі)

Прийме землю з дивними піснями.

(Нахили в перед)

Вихователь читає вірш П. Тичини « Наша мова»

Наша мова калинова, І ласкава і медова,

І багата і не бідна, от що мова наша рідна!

–         Діти,  а якою мовою ми розмовляємо?

–         Якими словами можна   сказати про нашу мову?

–         Яка українська мова? ( Ніжна , лагідна, чиста, ласкава, медова, чарівна, співуча.)

Свою рідну українську мову , діти, ви чуєте з вуст своїх батьків. Цією мовою писали і пишуть художні твори наші поети та письменники. Українська мова багата своїми віршами, піснями, скоромовки, прислів’я , казками.

Підсумок заняття

–         Як називається наша країна? ( Україна)

–         Як називається наш народ( Українці)

3 заняття Аплікація

Тема: Віночок з квітів

Мета: Поглибити знання малюків про навколишній світ весняної природи , про рослини найближчого оточення – весняні квіти (кульбаби); закріплювати вміння дітей правильно називати квіти , їх частини, колір, особливості; учити дітей виконувати зображення, передаючи  у тематичному малюнку нескладний сюжет – кульбаби у віночку; формувати вміння  розміщувати елементи композиції  на обмеженій площині аркуша – на віночку; закріплювати вміння користуватись обладнанням;  розвивати пізнавальну активність, бажання поєднувати процес аплікації  з грою; сприяти розвитку самостійності , охайності , зосередженості.

Матеріал: паперові «віночки» формату А4  зеленого кольору, шматочки порізаної смужки жовтого кольору , круглі штампи з поролону  для клею ,  клей , серветка.

Хід заняття: Сюрпризний момент – лялька Оленка у віночку.

–         Що у неї на голові? (вінок)

–         З яких квітів вона сплела  собі віночок?( кульбаб)

–         Послухайте загадку.

             Горить у траві  росистій жовтий цвіт променистий

             Потім померк, потух й перетворився на пух.

             Що це за квітка  ( Кульбаба)

Вихователь пропонує  послухати вірш    Н. Забіли «Кульбаби»

 

На леваду я пішла б,

Ціла купа там кульбаб –

Ніби сонечка малі

 Посідали на землі,

Я нарвала б тих квіток

Та сплела б собі вінок.

   Щоб і я була б в вінку

Наче квітка на лужку

Тільки вранці квіти всі

Умиваються в росі,

 Росяна травичка –             

Змокнуть черевички.

 

–         Про що цей вірш? Вам подобається у ляльки віночок?

–         Давайте і ми виготовимо чудові віночки з кульбаб.

Пальчикова гімнастика «Квіточки»

         Наші гарні квіточки розтуляють пелюстки,

         Тихо вітер їх хитає, пелюстки перебирає.

         (Сплітають пальці рук у формі квітки, поволі розтуляють)

        Наші гарні квіточки затуляють пелюстки,

         Тихо  засинають, голівками хитають.

         (Сплітають пальці рук у формі квітки, поволі стуляють)

–         Сьогодні ми будемо наклеювати квіти кульбабки із незвичайних пелюсток, тоненьких смужечок.

Вихователь показує прийом зображення кульбаби: круглий штамп  поролон умочити у клейстер й поставити відбиток на віночку. Потім посипати відбиток шматочками тоненьких смужечок. Продовжувати розміщувати квіти по всьому віночку. Після роботи перевернути , струсити зайві шматочки тоненьких  смужечок, що не приклеїлись.

Вихователь підтримує творчі прояви дітей щодо зображення різного  розміру кульбаб, та їх розміщення на віночку, заохочує до спілкування.

Підсумок

–         Що ми сьогодні робили? З яких квітів?

–         Якого кольору кульбабки?

Дякую за увагу!!!

Вихователь: Білевщук Ольга Володимирівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.