29.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Працюємо в саду. Плодові дерева та кущі.

Заняття: Малювання

Тема. Квітуче дерево (яблуня)

Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля —квітучих фруктових дерев; учити образно відтворювати побачене в малюнку; продовжувати розвивати моторику рук; вправляти в зображенні дерева пензликом, а цвітіння дерева — нетрадиційним способом — малювання патичком (гігієнічною паличкою); формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати зосередженість, акуратність; викликати естетичний смак, цікавість до малювання та бажання малювати.

Попередня робота: спостереження за цвітінням фруктових дерев у саду під час прогулянок; розглядання ілюстративних матеріалів.

Матеріал: тонований зеленим кольором аркуш паперу; коричнева та рожева фарби; пензлики для малювання; патички (гігієнічні палички); баночки з водою, підставки для пензликів; серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Звертаємо увагу дітей на природу за вікном, пропонуємо дітям привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, маленькі берізки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю —

Бо живемо ми в одному краю!

 Психогімнастика «Я — дерево»

— Я — дерево, я стою, хитаюсь від вітру, мої ноги — це коріння, моє тіло — це стовбур дерева, мої руки — це гілля, що тягнеться вгору, до неба.

— Кожен з вас — деревце, а разом ви — ліс.

ІІ. Мотивація

— Де ви бачили квітучі дерева?

— Що ви бачили восени на цих деревах?

— Дерево, на якому ростуть яблука, називають яблунею.

— Скільки стовбурів у яблуні?

— Чого багато у яблуні?

— Які гілки у яблуні? (Великі та малі, товсті й тонкі)

— Які квіти у яблуні? (Маленькі, рожеві, майже однакові)

— Що з’явиться на місці квітів, після їх цвітіння? (Малесенькі яблучка, що ростимуть, збільшуватимуться, дозріватимуть.)

Яблуні рожевий цвіт

Зачаровує весь світ.

Бджоли із її квіток

Цілий день беруть медок.

(М. Пономаренко)

— Намалюємо квітуче дерево — яблуню.

ІІІ. Продуктивна діяльність

Підготуймося до малювання.

Пальчикова вправа «Моя сімейка»

Перший пальчик — наш дідусь,

Другий — то бабуся,

Третій пальчик — наш татусь,

А четвертий — то матуся,

А мізинчик — наш малюк,

Він сховався тут.

(Показують на пальчик та промовляють: «Перший пальчик», потім загинають кожен пальчик.)

— Що у нас приготовлено для малювання? (Пензлики, патички, фарби, стаканчики з водою, підставки для пензликів, серветки)

— Чим ми будемо малювати? (Пензликами і патичками)

— Якого кольору є фарби? (Коричнева, рожева)

— Яким кольором ми будемо малювати дерева? (Коричневим)

— А квіточки? (Рожевим)

— Згадаймо правила малювання пензликом.

  • Спочаткузмочуємопензлик водою, зайву воду віджимаємо об край баночки з водою;
  • набираємо на пензликфарбу;
  • не слідзалишатипензлика тривалий час у воді, бо його ворс деформується і буде незручно ним малювати;
  • проводитипензликом по аркушіпаперу потрібно легенько — «ворс біжить за паличкою», не натискувати, не терти.

Проводимо знизу вгору довгу лінію — стовбур, від стовбура вгору — короткі лінії, гілля.

— Квіточки ми будемо малювати патичками між гілочками яблуні.

— Візьміть свої аркуші для малювання і намалюйте квітучу яблуню.

Під час малювання перевіряємо: чи правильно діти тримають пензлі, патички; чи акуратно набирають фарбу, як слід набирати коричневу фарбу, як малювати більші й менші гілочки, квіточки; чи всі правильно називають колір фарби, розташовують зображення — гілочки, квіточки. Демонструємо прийоми малювання за потреби на своєму аркуші паперу.

ІV. Підсумок

-Дякуємо дітей за гарну працю.

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.