28.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Птахи нашого міста»

Заняття№1 Обр. діяльність (малювання)   «Ясні зірочки на небі»

Мета: закріплювати вміння дітей малювати пальчиком, ритмічно наносити зірки (крапки) на тло; розвивати естетичний смак, дрібну моторику, уміння розрізняти і називати жовтий колір; виховувати охайність, самостійність, дружні стосунки.

Обладнання: папір синього кольору, гуашева фарба (жовта), серветки, місяць паперовий.

Хід заняття

Звучить чарівна музика, вихователь демонструє дітям місяць.

  • Хто це до нас у гості завітав?
  • Ясний місяць хоче з нами пограти.

Дидактична гра «Скільки?»

—Скільки сонечок на небі? (Одне)

  • Скільки вікон має автобус? (Багато)
  • Скільки носиків у людини? (Один)
  • Скільки листочків на дереві? (Багато)
  • Скільки хвостиків у собаки? (Один)
  • А скільки зірочок на небі? (Багато)
  • Діти, трапилось лихо! Ясний місяць загубив усіх своїх подружок — зірочок. І тепер на небі вночі темно, не будуть сяяти зірочки. Місяць просить вас допомогти йому, намалювати на нічному небі ясні зірочки.
  • Ви хочете йому допомогти? Як ми можемо це зробити?
  • Коли ми дивимось на небо і бачимо зірки, на що вони схожі? Якого кольору? Якого розміру? Чим ми можемо малювати зірочки?

Пальчикова гімнастика «Долоньки»

Долоньки гладила Оленка,

В Оленки пальчики маленькі,

А на кожній руці рахувала бугорці:

Один, два, три, чотири, п’ять —

Пальців буде рівно п’ять.

Сьогодні ми малюватимемо всі разом на одному великому аркуші. Це в нас буде синє нічне небо. А на небі що світить вночі? (Зірки, місяць) Ось наш ясний місяць, ми його розмістимо на нічному небі. (Вихователь приклеює місяць.) А щоб йому було не сумно одному, ми намалюємо для нього подружок — зірочок. Вони гуляють по всьому небу, навколо місяця. Мій пальчик помічник набирає жовту фарбу, і на небі з’являється перша зірочка. Далі малюватимуть дітки, підходячи по черзі. Після малювання нам допомагає серветка, щоб ручки були чисті.

Колективна робота дітей

  • Яка краса! Як зрадів ясний місяць! Йому тепер не сумно, він не один.
  • Що ми малювали? (Зірочки)
  • Скільки їх на небі?
  • А скільки місяців?
  • Які зірочки? Що вони роблять на небі?

 

  • Чому ми їх малювали?
  • Чим ми малювали зірки?
  • Яка в нас вийшла картина?

— Ми сьогодні молодці, допомогли місяцю, він тепер не один,
а з подружками-зірками. У нас вийшла чудова картина — ясні зірочки на небі.

 

Заняття№2 Фізкультура

Мета. Закріпити у дітей вміння ходити по гімнастичній лаві і стрибати з неї; продовжувати вчити кидати м’яч вверх і вперед; привчати швидко реагувати на сигнал.

Обладнання. М’ячі за кількістю дітей. 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка, маленький обруч.

Хід заняття

Вступна частина.

Ходьба і біг один за одним та зграйкою з м’ячем в руках. За сигналом «м’ячики розкотились» — біг зграйкою; «м’ячики зібрались» — один за одним.

Загальнорозвиваючі вправи.

  1. В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч в обох руках над головою. Нахилитись вперед, доторкнутись м’ячем до підлоги. випрямитись, потягнутись вгору (3—4 рази).
  2. В. п.: лежачи на животі, м’яч в обох руках.  Підняти м’яч і верхню частину тулуба від підлоги; повернутись у вихідне положення (4—5 разів).
  3. В. п.: стоячи, ноги разом, м’яч в обох руках. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись (4—5 разів).
  4. Підскоки на двох ногах, «як м’ячики». Спокійна ходьба по колу, м’яч в руках.

Основна частина

Метання м’яча через сітку і в сітку. Завдання всі діти виконують одночасно (6—8 разів). Відстань до сітки 1.5—2 м. Позначити рискою місце, від якого дітям метати. Вихователь виконує вправу разом з дітьми, нагадуючи дітям що кидати потрібно енергійно і вперед—вгору.

Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути з неї. Діти   виконують рух поточно (2—3 рази). Руки тримати в сторони, дивитись вперед на лаву. Основну увагу приділити м’якому приземленню.

Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).

Заключна частина

Ходьба звичайним кроком і навшпиньках. Дихальні вправи.

 

 

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *