27.05.2020 Старша “Б” (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)
1 Заняття. Логіко – математичний розвиток.
Тема: «На гостині у тітоньки Сови» (підсумкове)
Мета: закріпити кількісну і порядкову лічбу, уміння знаходити суміжні числа; вправляти в складанні задач за малюнком; вчити виділяти числові дані задачі; повторити назви геометричних фігур; продовжувати розвивати вміння порівнювати їх за кольорами, розміром, формою, орієнтуватися у просторі, виконувати словесні інструкції, працювати в парі, групі; розвивати увагу, творчу уяву, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику рук, мовлення; виховувати бажання акуратно виконувати всі завдання.
Матеріали та обладнання: демонстраційний: 7 пелюсток, 5 карток із зображенням ромашок і незабудок; великі геометричні фігури; малюнок маршруту; плакат із чоловічками для фізкультхвилинок, малюнки сови; роздавальний: картки із цифрами 1–10; альбомні аркуші із зображенням ромашок, на яких написані приклади; частини різнокольорових геометричних фігур; ігрове поле для гри «Проклади стежку», набір із 7 різнокольорових квадратиків; геометричні фігури для гри «Чарівні візерунки»; картки зі знаками «+», «–»,«=»; картки для складання задач; конверти з малюнками до гри «Не помились»; різнокольорові пелюстки, клей, пензлики, білий папір.
Хід заняття
Гра «Будь уважним». Діти об’єднуються у пари, кидають одне одному м’яч і називають цифри. Діти запам’ятовують свої числа, а потім викладають цифри у себе на столах.
Гра «Ромашкова галявина».
Діти працюють у парах. У кожної дитини картки з цифрами, альбомний аркуш на двох, на якому намальовані ромашки з прикладами в серединках: три ромашки — з жовтими серединками; три — з блакитними. Діти обчислюють приклади і викладають відповіді.
Гра «Збери ліхтарики».
Діти складають розрізані геометричні фігури за кольором.
Гра «Проклади стежку». У кожної дитини альбомний аркуш, розділений на 20 клітин (у лівому нижньому квадратику зайчик, у правому верхньому — ялинка). Діти викладають за допомогою різнокольорових квадратиків стежку у напрямку, який скаже вихователь.
Гра «Чарівні візерунки». Вихователь показує дітям візерунок з геометричних фігур, а потім діти по пам’яті викладають його на дошці. Кожна дитина бере одну геометричну фігуру.
Гра «На гостині у тітоньки Сови». Діти за малюнками складають задачі.
Гра «Не помились». Діти об’єднуються у 4 підгрупи. Кожна підгрупа має конверт із малюнками, які стосуються певної пори року. Діти вилучають зайвий предмет.
Підсумок. Які завдання вам сьогодні сподобалися найбільше?
Вихователь Бородіна Н. В.