27.05.2020 Старша “Б” (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)

1 Заняття. Логіко – математичний розвиток.

Тема: «На гостині у тітоньки Сови» (підсумкове)

Мета: закріпити кількісну і порядкову лічбу, уміння знаходити суміжні числа; вправляти в складанні задач за малюнком; вчити виділяти числові дані задачі; повторити назви геометричних фігур; продовжувати розвивати вміння порівнювати їх за кольорами, розміром, формою, орієнтуватися у просторі, виконувати словесні інструкції, працювати в парі, групі; розвивати увагу, творчу уяву, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику рук, мовлення; виховувати бажання акуратно виконувати всі завдання.

Матеріали та обладнання: демонстраційний: 7 пелюсток, 5 карток із зображенням ромашок і незабудок; великі геометричні фігури; малюнок маршруту; плакат із чоловічками для фізкультхвилинок, малюнки сови; роздавальний: картки із цифрами 1–10; альбомні аркуші із зображенням ромашок, на яких написані приклади; частини різнокольорових геометричних фігур; ігрове поле для гри «Проклади стежку», набір із 7 різнокольорових квадратиків; геометричні фігури для гри «Чарівні візерунки»; картки зі знаками «+», «–»,«=»; картки для складання задач; конверти з малюнками до гри «Не помились»; різнокольорові пелюстки, клей, пензлики, білий папір.

Хід заняття

Гра «Будь уважним». Діти об’єднуються у пари, кидають одне одному м’яч і називають цифри. Діти запам’ятовують свої числа, а потім викладають цифри у себе на столах.

Гра «Ромашкова галявина».

Діти працюють у парах. У кожної дитини картки з цифрами, альбомний аркуш на двох, на якому намальовані ромашки з прикладами в серединках: три ромашки — з жовтими серединками; три — з блакитними. Діти обчислюють приклади і викладають відповіді.

Гра «Збери ліхтарики».

Діти складають розрізані геометричні фігури за кольором.

Гра «Проклади стежку». У кожної дитини альбомний аркуш, розділений на 20 клітин (у лівому нижньому квадратику зайчик, у правому верхньому — ялинка). Діти викладають за допомогою різнокольорових квадратиків стежку у напрямку, який скаже вихователь.

Гра «Чарівні візерунки». Вихователь показує дітям візерунок з геометричних фігур, а потім діти по пам’яті викладають його на дошці. Кожна дитина бере одну геометричну фігуру.

Гра «На гостині у тітоньки Сови». Діти за малюнками складають задачі.

Гра «Не помились». Діти об’єднуються у 4 підгрупи. Кожна підгрупа має конверт із малюнками, які стосуються певної пори року. Діти вилучають зайвий предмет.

Підсумок. Які завдання вам сьогодні сподобалися найбільше?

 

 

Вихователь Бородіна Н. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *