27.03.2020 ІІ молодша “А” група (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Малювання «Шпаківня»

Мета: учити дітей малювати предмети, що складається з частин прямокутних, круглих та трикутних форм; учити розміщувати зображення посередині аркуша; закріплювати вміння зафарбовувати площину кольоровими олівцями; розвивати почуття кольору, увагу; виховувати любов до рідної природи, турботливе ставлення до птахів.

Матеріал: ілюстрації; 1/2 аркуша паперу формату А4; кольорові олівці.

Хід заняття

Психогімнастика «Я – пташка»

  • Я – пташка, мої руки – це крила пташки. Я лечу над землею, мені приємно кружляти в повітрі серед інших пташок. Я опускаюся на землю, сідаю на гілочку дерева. Вона гойдає мене разом з вітром. Я радію теплому сонечку, грайливому вітерцю, рідній землі.

Мотивація

  • Ви бачили будиночок, де мешкають шпаки?
  • Хто їх майструє?
  • Послухайте вірша.

А МАМИ ШПАКІВНІ БУДУВАЛИ

А ми шпаківні будували…

Як розпускалися садки,

До нас весною завітали

Веселі наші співаки.

І ціле літо, ціле літо

Вони співали нам пісні.

Повиростали їхні діти,

Такі ж співучо-голосні.

 (Грицько Бойко)

  • Що будували діти?
  • Коли вони будували шпаківні?
  • Хто до них завітав навесні?
  • Що робили птахи ціле літо?
  • Хто виріс у пташок?
  • Якими були діти шпаків?
  • Ви хочете, щоб шпаки співали нам під вікнами ціле літо?
  • Намалюймо шпаківні, щоб ви могли показати їх удома своїм татам, дідусям та разом з ними збудувати шпаківні.
  • Ще не всі птахи повернулися з теплих країн. Вони повернуться додому, а на них чекають затишні красиві оселі – шпаківні.
  • Чим ми будемо сьогодні малювати?
  • Ось наші чарівні олівці. Якого вони кольору?
  • Погляньте на малюнок шпаківні. Що є у шпаківні?
  • Так, прямокутний будиночок, трикутний дах, круглий отвір – двері (віконце) для пташки.
  • Погляньте, як я малюю прямокутну шпаківню, трикутний дах, круглий отвір – вікно (двері). Зафарбую намальовані форми штрихами в одному напрямку і намагаюся не виходити за межі контуру.

Діти малюють під спокійний музичний супровід.

Підсумок

–        Чим ми сьогодні з вами займалися? Що ми малювали?

 

Вихователь Сівер Л.Г.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.