27.03.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня « Знаємо, любимо, цінуємо… (підсумковий)

 

Заняття ліплення

Тема: «Зайчик –  побігайчик»

Мета :  учити дітей передавати в ліпленні характерні особливості зайчика (тіло овальної форми, голова кругла, довгі вуха); закріплювати прийоми ліплення: скачування, розкачування, примазування, закріплювати вміння користуватися стеками; розвивати окомір, уяву дрібну моторику кистей рук; виховувати бажання допомагати, працювати акуратно.

Обладнання : іграшка – зайченя, пластилін сірого, білого, чорного кольорів, дошки для ліплення, серветки.

Хід заняття

І. Організаційний момент

– Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

ІІ. Сюрпризний момент

Вихователь заносить до групи біленького зайчика.

  • Малята, сьогодні вночі зі мною трапилась незвичайна пригода.

 

ІІІ. Мотивація діяльності

Вихователь читає вірш

  • Хтось постукав уночі.

Швидко я знайшла ключі,

Відчинила, і до хати

Зайченя зайшло вухате.

Стало в кутику сумне,

Каже : «Залиши мене!

Бо надворі завірюха

І мороз хапа за вуха!»

Теплий я взяла кожух,

Вкрила зайця з ніг до вух,

І гадала,що гульвісу

Вранці одведу до лісу,

Встала рано, та дарма –

Зайченяти вже нема!

Потім раптом повернулось

І до мене знов звернулось:

«Друзів ви зліпить мені!

Що, домовились чи ні?»

  • Щоб зліпити друзів для маленького зайчика, треба спочатку його розглянути.

 

  1. Продуктивна діяльність
  • Назвіть частини тіла зайчика. (голова, тулуб, лапи, вуха,хвіст)
  • Яку форму має тулуб? Голова? Скільки лап? Якої форми хвіст?
  • Спочатку треба розділити шматок сірого пластиліну на дві частини. Одна частина – тулуб, друга – голова, вуха та хвіст. Зробимо тулуб: скачаємо кулю, потім прямими рухами між долоней трішки покачаємо її, щоб тулуб став округлим та видовженим.
  • Від другої частини відщипнемо маленький шматочок і зробимо хвостик, скачавши маленьку кульку пальчиками. Тепер поділимо цей шматочок на дві частинки – це голова та вушка. З одного зробимо кулю , а з іншого – ковбаску. Ковбаску розріжемо стекою на два шматочки – вушка.
  • А тепер з’єднаємо деталі. За допомогою стеки зробимо ротик та очі.

 

Фізкультхвилинка

Збавлялись зайченята,

(встати, підняти руки вгору, потягнутися)

Виглядали маму і тата.

(руки на пояс,повороти вліво, вправо)

Ось так – лапку до лапки,

(поплескати в долоні)

Ось так – шапку до шапки,

(руки до голови, вгору)

Ось так – вусом потрусим,

(похитати головою)

Так,так,так!

(пострибати)

  • Малята, зайченятко чекає на своїх друзів. Швиденько до роботи. Згадайте, на скільки частин треба поділити шматок пластиліну? Як зробити тулуб? Вушка? За допомогою чого зробите очі?
  1. V. Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога вихователя

Діти за бажанням можуть зробити зайчикові лапки, вихователь дає для цього додатковий шматок пластиліну.

  1. VI. Підсумок
  • Чи сподобалось вам сьогодні на занятті?
  • Чи все вам вдавалося легко?

 

Вихователь : Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.