27.03.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)
Тема дня « Знаємо, любимо, цінуємо… (підсумковий)
Заняття ліплення
Тема: «Зайчик – побігайчик»
Мета : учити дітей передавати в ліпленні характерні особливості зайчика (тіло овальної форми, голова кругла, довгі вуха); закріплювати прийоми ліплення: скачування, розкачування, примазування, закріплювати вміння користуватися стеками; розвивати окомір, уяву дрібну моторику кистей рук; виховувати бажання допомагати, працювати акуратно.
Обладнання : іграшка – зайченя, пластилін сірого, білого, чорного кольорів, дошки для ліплення, серветки.
Хід заняття
І. Організаційний момент
– Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
ІІ. Сюрпризний момент
Вихователь заносить до групи біленького зайчика.
- Малята, сьогодні вночі зі мною трапилась незвичайна пригода.
ІІІ. Мотивація діяльності
Вихователь читає вірш
- Хтось постукав уночі.
Швидко я знайшла ключі,
Відчинила, і до хати
Зайченя зайшло вухате.
Стало в кутику сумне,
Каже : «Залиши мене!
Бо надворі завірюха
І мороз хапа за вуха!»
Теплий я взяла кожух,
Вкрила зайця з ніг до вух,
І гадала,що гульвісу
Вранці одведу до лісу,
Встала рано, та дарма –
Зайченяти вже нема!
Потім раптом повернулось
І до мене знов звернулось:
«Друзів ви зліпить мені!
Що, домовились чи ні?»
- Щоб зліпити друзів для маленького зайчика, треба спочатку його розглянути.
- Продуктивна діяльність
- Назвіть частини тіла зайчика. (голова, тулуб, лапи, вуха,хвіст)
- Яку форму має тулуб? Голова? Скільки лап? Якої форми хвіст?
- Спочатку треба розділити шматок сірого пластиліну на дві частини. Одна частина – тулуб, друга – голова, вуха та хвіст. Зробимо тулуб: скачаємо кулю, потім прямими рухами між долоней трішки покачаємо її, щоб тулуб став округлим та видовженим.
- Від другої частини відщипнемо маленький шматочок і зробимо хвостик, скачавши маленьку кульку пальчиками. Тепер поділимо цей шматочок на дві частинки – це голова та вушка. З одного зробимо кулю , а з іншого – ковбаску. Ковбаску розріжемо стекою на два шматочки – вушка.
- А тепер з’єднаємо деталі. За допомогою стеки зробимо ротик та очі.
Фізкультхвилинка
Збавлялись зайченята,
(встати, підняти руки вгору, потягнутися)
Виглядали маму і тата.
(руки на пояс,повороти вліво, вправо)
Ось так – лапку до лапки,
(поплескати в долоні)
Ось так – шапку до шапки,
(руки до голови, вгору)
Ось так – вусом потрусим,
(похитати головою)
Так,так,так!
(пострибати)
- Малята, зайченятко чекає на своїх друзів. Швиденько до роботи. Згадайте, на скільки частин треба поділити шматок пластиліну? Як зробити тулуб? Вушка? За допомогою чого зробите очі?
- V. Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога вихователя
Діти за бажанням можуть зробити зайчикові лапки, вихователь дає для цього додатковий шматок пластиліну.
- VI. Підсумок
- Чи сподобалось вам сьогодні на занятті?
- Чи все вам вдавалося легко?
Вихователь : Сахно Г.В.