26.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня « День качечки»

Заняття №1Музичне (за планом муз. керівника)

Заняття№2 Сенсорика  «НА СВЯТО ЗАВІТАЄМО, ВЕСЕЛО ПОГРАЄМО»

Мета: учити дітей розрізняти звуки музичних інструментів, голоси людей; формувати вміння розрізняти запахи фруктів; закріплювати назви музичних інструментів: маракас, бубон, барабан; назви фруктів: яблуко, апельсин, груша; розвивати уяву, мислення, слухове сприймання, мовлення; виховувати позитивне почуття від спільної діяльності з дорослим.

Обладнаннчя: фрукти: апельсин, груша, яблуко; музичні інструменти: маракас, бубон, барабан; ширма.

Хід заняття

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, усі малюки!

Сьогодні підемо на свято,

На святі друзів багато.

Хто покличе тебе — відгадай

І скоріше його називай.

Дидактична гра «Упізнай за голосом»

Один із малюків повертається спиною до інших і відгадує, хто його покличе. Кличуть тільки вихователь і діти, яких добре знає малюк.

Добре разом грали,

Друзів всіх впізнали.

Частування чекає нас,

Не будемо гаяти час.

Дидактична гра «Що так пахне?»

Дитині зав’язують очі, підносять до носа шматочки фруктів. Малюк відгадує фрукт за запахом.

Всі частування відгадали.

Час нам розважатись,

На музичних інструментах грати.

Дидактична гра «Який інструмент звучить?»

— На яких музичних інструментах гратимемо? Діти називають інструменти.

Вихователь ховає інструменти за ширму, а діти за звучанням  визначають, що грає (маракас, бубон, барабан).

На святі побували,

Один одного розважали.

Повертатися вже час,

Бо іграшки сумують без нас

Підсумок заняття.

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.