06.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)
Тема дня: День малого працівника «Праця годує, а лінь марнує»
Заняття: Малювання.
Тема. Візочок для конячки
Мета: збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту у сільському господарстві — візок для конячки; учити дітей зображувати предмет, що складається зрізних частин різної форми — прямокутної та круглої; формувати вміння малювати олівцем геометричні форми — прямокутник (візок), круги (колеса) та зафарбовувати їх, наносячи штрихи в одному напрямку й не виходячи за контур зображення; закріплювати знання кольорів; розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості; виховувати інтерес до образотворчої діяльності, бажання малювати.
Попередня робота: бесіди про працю людей різних професій; розглядання ілюстрацій про працю людей на селі; про свійських тварин та їх допомогу людям.
Матеріал: картина «Коні»; аркуш білого паперу формату А4 із зображенням конячки; кольорові олівці.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організаційний момент
– Пропонуємо дітям відгадати, хто до них завітав.
Полем мчить, копитом б’є,
Вітер в гриві виграє.
Він і сильний, і прудкий,
Здогадались, хто такий? (Кінь)
— Хто зображений на картині? (Кінь)
— Це дика чи свійська тварина? (Свійська)
— Чому ви так уважаєте? (Коні живуть у людей у господарстві, люди годують їх, поять водою, забезпечують їх житлом.)
— Що їдять коні? (Траву, сіно, буряки, зерно)
— Як коні допомагають людям у господарстві? (Возять вантажі, людей.)
— Так, дітки, в конячки багато справ у селі, в домашньому господарстві —перевезти дрова, сіно, городину з огороду, мішки із зерном з поля. Коня запрягають у візок, на якому він перевозить вантажі.
ІІ. Мотивація
— Намалюймо нашим конячкам нові кольорові візочки.
ІІІ. Продуктивна діяльність
— Чим ми будемо сьогодні малювати?
У коробці спочивають
Спритні хлопці-молодці
Убрання барвисте мають
І загострені кінці.
На папері слід лишають
Гостроносі… (олівці).
— Ось наші чарівні олівці. Якого вони кольору?
— Що ви знаєте про олівець?
— Так. У олівця є носик, що вміє малювати, одягнений він у дерев’яне платтячко, а під ним є кольоровий грифель, захований усередині. Пам’ятайте! Слід обережно поводитися з олівцем. Якщо олівець упаде на підлогу, грифель розіб’ється, зламається, малювати ним буде неможливо.
— Погляньте, як я малюю прямокутний візок одного кольору, а круглі колеса — іншим. Зафарбовую намальовані форми штрихами в одному напрямку і намагаюся не виходити за межі контуру.
Спостерігаємо, як діти малюють олівцями візочок, колеса, як діти штрихують контур малюнків. Допомагаємо за потреби, підбадьорюємо, спонукаємо до мовленнєвого спілкування, проявів творчості, активності.
Підсумок
Розглядання створених малюнків. Хвалимо дітей за чудові візочки, за самостійність, акуратність.
Вихователь: Рябко Т.М.