24.03.2020 Старша “А” група (Живчик) (Вихователі Мойсієнко В.О., Ступак О.В.)
Заняття 1: Конструювання
Тема: « Паперова казка»
Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з мистецтвом орігамі.
Вчити згинати кваратний аркуш паперу по діагоналі, потім відгинати правий кут догори, доповлювати свій вибір аплікацією.
Розвивати вміння послідовно виконувати дії відповідно до інструкцій.. Виховувати уважність, бажання працювати з папером.
Заняття 2: Розвиток мовлення
Тема: « Красуння – Весна прийшла в гості»
Мета: уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі навесні; вчити відповідати на запитання вихователя за змістом картини і складати коротенькі розповіді, добирати прикметники до іменників; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, увагу, мислення; виховувати любов до природи.
Хід заняття
Розглядання картини «Весна прийшла» та бесіда за її змістом.
– Яка пора року зображена на малюнку?
– Де подівся сніг?
– Якого кольору стало небо?
– Що розквітло на галявині?
– Хто прилетів до нас із теплих країв?
– Як змінився одяг людей навесні?
– Хто радіє весні?
Скласти розповідь за картиною.
Наприклад:
«Прийшла весна. Розтанув сніг. Небо стало блакитне та прозоре. Сонечко ласкаво та привітно світить. На галявині розквітли перші весняні квіточки. Птахи повернулись з теплих країв. Вони будують собі домівки та співають веселих пісень. Як гарно навесні!»
Дидактична гра «З чим прийшла до нас весна».
Мета: продовжувати знайомити дітей зі змінами, що сталися в природі навесні; закріпити знання дітей про весняні явища; розвивати мовлення, асоціативне мислення; виховувати любов до природи.
Хід гри: Вихователь показує дітям картки, просить їх роздивитися і назвати з чим до нас приходить весна.
Вивчити приказки та прислів’я про весну.
Вихователь: Карбула М.О