24.03.2020 Старша “А” група (Живчик) (Вихователі Мойсієнко В.О., Ступак О.В.)

Заняття 1: Конструювання

Тема: « Паперова казка»

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з мистецтвом орігамі.

Вчити згинати кваратний аркуш паперу по діагоналі, потім відгинати правий кут догори, доповлювати свій вибір аплікацією.

Розвивати вміння послідовно виконувати дії відповідно до інструкцій.. Виховувати уважність, бажання працювати з папером.

Заняття 2: Розвиток мовлення

Тема: « Красуння – Весна прийшла в гості»

Мета: уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі навесні; вчити відповідати на запитання вихователя за змістом картини і складати коротенькі розповіді, добирати прикметники до іменників; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, увагу, мислення; виховувати любов до природи.

Хід заняття

Розглядання картини «Весна прийшла» та бесіда за її змістом.

– Яка пора року зображена на малюнку?

– Де подівся сніг?

– Якого кольору стало небо?

– Що розквітло на галявині?

– Хто прилетів до нас із теплих країв?

– Як змінився одяг людей навесні?

– Хто радіє весні?

Скласти розповідь за картиною.

Наприклад:

«Прийшла весна. Розтанув сніг. Небо стало блакитне та прозоре.  Сонечко ласкаво та привітно світить. На галявині розквітли перші весняні квіточки. Птахи повернулись з теплих країв. Вони будують собі домівки та співають веселих пісень. Як гарно навесні!»

Дидактична гра «З чим прийшла до нас весна».

Мета: продовжувати  знайомити дітей зі змінами, що сталися в природі навесні; закріпити знання дітей про весняні явища; розвивати мовлення, асоціативне мислення; виховувати любов до природи.

Хід гри: Вихователь показує дітям картки, просить їх роздивитися і назвати з чим до нас приходить  весна.

Вивчити приказки та прислів’я про весну.

Вихователь: Карбула М.О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.