24.03.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Конструювання

Тема: «Будиночок для черепахи»

Мета: навчати дітей будувати нескладну конструкцію з конструктора «лего»; прикрашати її елементами декору; розвивати образне мислення та творчу уяву; розвивати дрібну моторику пальців рук; залучати малят до спільної  ігрової дизайн – діяльності; виховувати інтерес до створення композиції власними руками.

Обладнання: конструктор «лего»; деталі для декору (наліпки,дрібні квіти, іграшки т.і.); аудіозаписи дитячих пісень.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Психогімнастика «Черепашка»

– Заплющте оченята і уявіть,що ви маленька черепашка, яка плаває  величезним морем. Ось ви минаєте зграю морських риб, а ось повз вас пропливає симпатичний дельфін. Вас манить чарівна морська краса. На дні моря зустрічаються корали, різноманітні камінчики, водорості та інші представники морського світу. Ви нарешті знаходите  свій будиночок……

ІІ.Сюрпризний момент. Мотивація ігрової діяльності

  • Так, малята, граючись конструктором, ми можемо відчути себе справжніми будівельниками: не було будиночка для черепашки, а ми постаралися, і дім, немов у казці,з’явився перед нами. А якщо кожен із нас зведе по одному будиночку, вийде багато домів, і це буде справжнє «черепашине  містечко»

ІІІ. Виконання практичног завдання

2. Уточнення елементів та послідовності виконання конструкції. Добір деталей для конструювання.

– Із чого складається будь – який будиночок? Що є в нього?

– Звісно, це дах та стіни. У наших будиночків також будуть стіни та дахи. Що спочатку збудуємо, а що потім?

– Із чого ми можемо зробити стіни будиночка? А дах? Чим можемо прикрасити будиночок аби черепашки почувалися затишно?

  1. Спорудження стін

Наші будиночки будуть дуже гарними. Нам необхідно взяти багато деталей конструктора «лего». Нам необхідні довгі, короткі деталі. Необхідні також, найменші кубики, для деталі для даху.

Починаємо роботу з найдовших деталей. Зводимо двошарову основу. Потім, за допомогою коротших деталей, зводимо тришарові колони, але залишаємо місце для віконечок. Дивимося на зразок і робимо так само, або можете пофантазувати і зробити будиночок для черепахи так як ви його уявляєте.

  1. Зведення даху

Який би ви не обрали дах, пам’я тайте, що він має бути достатньо великим і повністю закривати краї стін, дах може навіть трохи виступати за крвй стін, захищаючи дім від дощу та спеки.

Пальчикова гімнастика

Раз, два, три , чотири, п’ять!

(По черзі розгинають пальчики)

Вийшли пальчики гулять.

(Хаотичне перебирання пальчиками)

Раз, два, три, чотири, п’ять!

(Кожен пальчик по черзі знову скл. у кулачок)

Вже в будиночку сидять.

(Показують « дах будинку», з’єднуючи долоні кінчиками пальців)

Діти конструюють, орієнтуючись на зразок та розповідь дорослого.

Гра «Допитлива черепаха»

Діти відповідають на запитання, які дорослий ставить малюкам від імені черепахи.

  • А що ви зробили, малята?
  • Які у вас вийшли будиночки?
  • Із чого ви зробили свої будиночки?

Підсумок

  • Чи сподобалось вам  будувати  будиночки?
  • Можливо, щось було важко?Що саме?

Вихователь: Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *