22.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Малювання

Тема : Український рушничок

Мета: Вправляти дітей у малюванні ліній різної ширини одним пензлем, закріпити прийоми малювання хвилястих ліній, мазків,  крапок, кругів; вміння симетрично заповнювати візерунком короткі сторони рушника. Продовжувати формувати уявлення про рушник як оберіг людини та оселі. Розвивати вміння аналізувати зразок, визначати послідовність виконання роботи, мовлення, моторику,  індивідуальну творчість. Виховувати інтерес до національного мистецтва, свідоме ставлення до результату своєї праці.

 Матеріал :запис пісні на слова В. Симоненко «Пісня про рушник», зразки вишитих рушників. 2-3 зразки-малюнки; гуашеві фарби (чорна, червона), пензлі, паперові смуги,  склянки з водою,  серветки.

  Хід заняття

1. Організаційний момент.

Під запис  «Пісні про рушник» діти збираються біля вихователя. Педагог звертає увагу дошкільнят на рушники, що розміщені поруч та пропонує пограти в гру  «Кореспондент  у музеї» (вихователь бере на себе роль кореспондента , діти – екскурсоводів) 

2. Запитання до гри :

– Що це?

– На вашу думку, хто їх вишив?

– Як використовувались вишиті рушники нашими бабусями?

– Як їх називали?

– Від чого охороняв рушник, що використовувався як оберіг?

– Які кольори тут використані? Що вони означають?

– Які символи вам знайомі, про що вони розповідають?

– Як ви думаєте,  це  – рушник святковий, чи буденний?

3. Розповідь вихователя.

– Так, це – рушники святкові. Візерунки та кольори властиві нашому краю .  Я спробувала намалювати собі такі рушники-обереги (звертає увагу на зразки), адже оберіг, створений власними руками має велику захисну силу. А ви хотіли б мати свій оберіг у будинку.

4. Розгляд зразків та пояснення виконання роботи.

– Які елементи розпису зображено на рушниках?

– Де розміщено їх?

– Яка послідовність чергування елементів?

Педагог пропонує пригадати,  як правильно малювати вузькі та широкі прямі лінії. Здійснює показ техніки з коментуванням. Зображення знайомих елементів демонструє під коментар дітей (хвилясті, круги, крапки, мазки).

Під тихе звучання музики діти виконують роботу. Педагог здійснює індивідуальний підхід.

5. Підсумок та аналіз заняття.

Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *