22.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня «День метеликів»

Заняття№1 Музичне (за планом муз. керівника)

Заняття№2 Худ. література        «Заучування вірша Н. Забіла Метелик»

Мета:   продовжити знайомити вихованців зі світом комах, розвивати пізнавальний інтерес до живої природи,  виховувати  естетичні  почуття та бережливе ставлення до неї; навчати  розуміти зміст віршованих творів та розучувати їх з допомогою дорослого напам’ять,  розвивати інтонаційну виразність мови; , розширити уявлення про метелика .

Обладнання:   малюнки із зображенням різних метеликів, ілюстрація до вірша Н. Забіли «Метелик», іграшковим метелик, аудіоапаратура.

Хід заняття

На дошці перед дітьми — малюнки із зображенням різних метеликів.

Що за диво в лузі, діти?

Пурхають барвисті квіти!

Спритно крильцями махають,

І пустують, і літають.

Здогадались, діточки,

Що воно за квіточки?

Малята відгадують загадку.(Метелики.)

Правильно, дітки, це метелики. Часто метеликів називають «квітами неба», або «літаючими квітами». У природі є дуже багато різних метеликів. Подивіться уважно на малюнки і скажіть, які бувають метелики, якого кольору? (Діти за допомогою дорослого описують кольори метеликів, що зображені перед ними на дошці) А зараз уважно послухайте віршик про метелика.

На дошці з’являється ілюстрація до вірша.Н. Забіла «Метелик»

Я біжу, біжу по гаю,

Я метелика впіймаю.

А метелик не схотів—

Геть від мене полетів.

Сів метелик на травичку,

Може, думав — не помічу?

Блиснуть крилечка ясні —

Зразу видно вдалині.

Сів метелик на листочок —

Може, там сховатись хоче?

Блиснуть крилечка ясні —

Не сховатися тобі!

Полетів він на лужок,

Заховався між квіток.

Я іду, іду, іду –

Метелика не знайду.

Бесіда за змістом вірша.

  • Про що розповідається у віршику, кого хотіла зловити дитина? (Метелика.)
  • Чи хотілося метелику, щоб його піймали? Чому? (Дорослий підводить вихованців до висновку: метелик має жити на волі, літати по квітах, де йому добре, а спійманий метелик швидко б загинув.) Пам’ятаєте, дітки: метелик хотів спочатку сховатися на травичці, на листочку, але його все одно було дуже добре видно. Чому? Що яскраво виднілося на зеленому фоні рослин? (Крильця метелика.)
  • Де вдалося метеликові заховатися? (Серед квітів.) Правильно. Бо барвисті крила метелика схожі на що? (На пелюстки квіточки.)

Педагог пропонує дітям вивчити уривок з прослуханого вірша напам’ять. Малята за допомогою дорослого розучують першу(або першу і останню) строфи твору. Під час вивчення віршикавихователь звертає увагу на необхідну інтонаційну виразність мови дітей.

Вихователь. Малята, чи стало б краще, гарніше в світі, якби в ньому зникли всі метелики? (Ні.) Ми з вами будемо ловити метеликів? (Ні, не будемо.) Молодці, малята. Живих метелики. треба берегти, бо вони привносять у наш світ красу, чарівність.

Фізкультхвилинка       

Педагог просить дітей уявити, що вони — крилаті метелики, які пурхають над барвистими луговими квітами та радіють літу.

Діти, зображуючи метеликів, «літають» про групі у супроводі аудіозапису будь-якої веселої музики.

Підсумок заняття.

 

 

Вихователь: Карбула  М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.