22.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня : «Настрої весни»

Заняття №1 Озн. з довкіллям «Весна у розпалі»

Мета: продовжити вчити дітей помічати зміни в природі та розповідати про них; сприяти розвитку слухової уваги та пам’яті; виховувати пізнавальний інтерес до природи рідного краю, уміння милуватися її красою.

Обладнання: іграшковий їжачок, пейзажна ілюстрація із зображенням природи  у квітні, малюнок із зображенням родини їжачків.

Хід заняття

Сюрпризний момент. Діти, сьогодні до нас у гості завітав давній добрий друг.

Ви впізнали, хто це? (їжачок.) Так. Цей їжачок справжній чи іграшковий? (Іграшковий.) Правильно. Де живе іграшковий їжачок? (У дитсадочку на поличці.) Так. У дитсадочку їжачкові непогано живеться, адже поруч ви — його друзі. Проте йому дуже б хотілося побачити те, що бачить зараз його лісовий побратим — справжній колючий їжак. Він нещодавно прокинувся від зимового сну і побачив, що надворі вже давно… Яка пора року? (Весна.)

Ми також під час прогулянки спостерігали, як же змінилася природа останнім часом. Давайте розповімо про ці зміни іграшковому їжачкові, адже він такий допитливий!

Весна триває. Погода стоїть добра: тепла, сонячна, ясна. Сніг вже повністю розтанув, а земля зігрілася. На ній починає рости молода, ніжна зелена травичка. На деревах із бруньок вже розпускаються свіжі, блискучі листочки. Пташки радіють весні: щебечуть, співають. Вони поспішають спорудити собі гнізда. Під ласкавим промінням сонечка гріються комахи, які також прокинулися від зимового сну: мухи, бджілки, метелики. Як гарно навесні!

Вихователь спонукає малят відповідати на запитання.

Яка надворі стоїть погода? (Весняна, сонячна, тепла, ясна.)

Що сталося із снігом? (Сніг повністю розтанув.)

Що починає з’являтись на землі? (Перша молода травичка.)

       Що відбувається з деревами? (На деревах розпускаються маленькі зелені листочки.)

Що роблять зараз птахи? (Співають, щебечуть, літають, клопочуться, в’ють гнізда.)

Фізкультхвилинка «їжаченята»

Люблять всі їжаченята

По стежинці дріботати.

Ось рядочком вони йдуть,

Через гай іде їх путь. ;

Озирнулись, зупинились,

На всі боки подивились,

Чуб почухали колючий

І — гайда у ліс дрімучий!

(Спочатку діти шикуються в колону і йдуть маленькими кроками. Потім виконують рухи відповідно до тексту. Наприкінці віршика малята так само дрібними кроками розбігаються врозтіч.) Малята повертаються на свої місця.

Підсумок заняття. Молодці, малята! Їжачок такий вдячний.

Тема дня : «Настрої весни»

Заняття №2 Фізкультура

Мета:  подовжувати вчити дітей повзати по гімнастичній лаві і метати на дальність від грудей; сприяти розвитку чуття рівноваги і координації рухів.

Обладнання. Маленькі обручі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, 3—4 великі обручі.

Вступна частина. Ходьба один за одним за вихователем.

Загальнорозвиваючі вправи.

  1. В. п.:стоячи, в опущених руках обруч. Підняти обруч вгору над головою, потягнутись, опустити руки вниз (3—4рази).
  2. В. п.: сидячи на підлозі, ноги разом, обруч тримати обома руками. Нахилитись вперед, покласти обруч на пальчики ніг, випрямитись, показати руки вихователю; нахилитись вперед взяти обруч, випрямитись (3—4 рази),
  3. В. п.: стоячи, руки внизу, обруч на підлозі. Зайти в обруч присісти — «у кожної пташки своє гніздечко», випрямитись,вийти з обруча (3—4 рази).,
  4. Біг врозтіч по всьому приміщенню з обручем в руках зі зміною темпу — «машини ідуть швидко і повільно» (20—30сек.).

Ходьба один за одним. Покласти обруч.

Основна частина.

Повзання з упором на коліна і кисті рук по гімнастичній лаві. Звернути увагу на те, що не можна поспішати, а потрібно дивитись вперед. В кінці лави спокійно зійти.

Метання м’яча на дальність від грудей. Вправу виконують фронтально 4—6 разів. Вихователь допомагає кожному стати так, щоб він не заважав товаришу. Потім звертає увагу на те, як тримати м’яч обома руками з боків і енергійно його відштовхувати. Слідкувати, щоб діти займали зручну позу для кидка: ноги злегка розставлені, одна нога попереду іншої.

Рухлива гра «Пташки в гніздечках» (3—4 рази).

Заключна частина. Ходьба і біг за вихователем зі зміною темпу і напрямку. Дихальні вправи.

 

 

 

 

Вихователь Бойко Н.Є.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *