21.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Логіко – математичний розвиток. «Куб. Кількісна і порядкова лічба. Орієнтування в просторі».

Мета: ознайомити геометричною фігурою – кубом;продовжувати вчити розрізняти геометричні фігури за кольором та формою;удосконалювати вміння діяти правою та лівою рукою,розрізняти ліву і праву руку;вправляти в порядковій лічбі в межах 3,співвідносити кількість предметів із цифрами 1,2,3;розвивати зорову пам’ять,увагу,інтерес;виховувати організованість.

Матеріал: іграшки зайчики та ведмедика,пласкі зображення трьох поросят,набори геометричних фігур,роздавальні картки з цифрами 1,2,3,картки із зображенням предметів.

                       Хід заняття.                     

1.Організіційний момент.

– До нас сьогодні в гості завітали зайчик та ведмедик. Вони вирішили побудувати собі будиночки і для цього привезли принесли різні предмети.У них нічого не виходить,тільки купа предметів збільшується,а будиночок не з’являється. Допоможемо їм у будівництві. Але для цього ми маємо бути дружними і уважними.

2.Основна частина.

Дидактична гра «Будуємо будиночок».

Показую дітям кулю.

–        Погляньте на цю геометричну фігуру. Як вона називається? Чи зможуть наші друзі побудувати будиночок із куль? Чому?

–        Погляньте на цей предмет. Як він називається?(куб) Як ви гадаєте,чи можна побудувати будиночок із кубів? Чому? Зайчик та ведмедик принесли багато кубів та кубиків. Які вони? (великі та маленькі). Для кого ми можемо побудувати будинок із маленьких кубиків?(зайчика). А з великих кубиків? Для кого кожний із вас хоче побудувати будинок? Оберіть кубики потрібного розміру.

Діти обирають кубики й будують будинки.

Дидактична гра «Прокоти у ворота».

На підлозі невеличкі ворота. Пропоную кожному закоти ти куб і кулю в ворота. – Яку геометричну фігуру ви зможете швидше докотити до воріт і забити гол?

Дидактична гра «Сонечки».

На фланеграфі зображення трьох жуків:тато,мама,син.

–        Гуляючи лісовою галявиною,ведмедик і зайчик зустріли родину сонечок:малюка – сина,тата й маму. Порахуймо їх! Розгляньте сонечок. Покажіть,де малюк син. Чому ви так уважаєте? Скільки всього сонечок? Хто найбільший? Хто менший за тата? Хто йде першим? Другим? Третім?

Викладаю на фланеграф ялинку і квіточку, найменше сонечко кладу на квіточку,середнє під ялинку,найбільше – між квіточкою і ялинкою.

–        Де синочок? А де мама? А де тато?

Дидактична гра «Порахуй і покажи».

Показую картку із зображенням певної кількості предметів,а діти показують цифру.

Підсумок. – З якою геометричною фігурою ми сьогодні познайомилися? Хто приходив до нас у гості? Ведмедику і зайчику сподобалося грати з вами.

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *