Заняття. Математика
Тема: Величина предметів. Орієнтація в просторі.
Мета:Закріпити вміння порівнювати предмети за висотою, довжиною, шириною, користуючись прийомами прикладання і накладання; закріпити поняття “ліворуч” , “пра- воруч”.Виховувати позитивне ставлення до занять з математики. ‘
Матеріал: іграшки (ведмежа , їжачок), шаблони довгої і короткої лавочок, двох ялинок (високої і низької), двох воріт(вузьких і широких), картки із зображенням цифр 1-3.
Хід заняття
1 Запропонувати дітям погратися в гру “Схованки”
Ведмедик і Їжачок будуть гратися разом.
-Хто з наших друзів вищий ,а хто нижчий?
– Як ми про це довідалися?( притулили спинами один до одного)
.Друзі люблять грати в схованки. Хто за якою ялинкою сховається? (Їжачок низький, тому сховається за низькою ялинкою; Ведмедик високий, тому сховається за високою ялинкою)
-Як ми довідаємося , яка ялинка вища , яка нижча?( слід прикласти одну ялинку до іншої)
Запропонуйте покласти високу ялинку ліворуч, низьку праворуч.
2 Коли наші друзі втомлюються то сідають відпочити на лавочку.
-Яка лавочка коротка , а яка довга? -Як ми про це довідаємось?( прикладем смужки- лавки одну до одної).
Візьміть смужки і визначте , на якій лавці сидітиме Ведмедик?(на довгій) -А Їжачок? (на короткій)
-Чому?
3 Ввечері наші друзі йдуть додому через ворота.
-Як дізнатися, які ворота широкі , а які вузькі? (прикласти одні до інших)
-Через які ворота друзі можуть пройти вдвох? -Чому?
Фізкультхвилинка
До струмочка ми присіли
Потім вгору підлетіли
Нахилилась, нахилилась.
Із струмочка гарно вмились.
Всі веселі, всі веселі,
Крутимось на каруселі.
4 Гра “Знайди стільки ж”
Мета: вчити називати цифри 1, 2, 3. та співвідносити їх з кількістю предметів.( Називає цифру на картці і знаходить відповідну кількість іграшок)
5 Гра “Один- багато”
Уважно розгляньте , що є в нашій кімнаті .
Чого багато? -Що одне?
6 Підсумок.
Чи сподобалося вам заняття? Що ми робили на занятті? Що цікаве впізнали?
Кишка Т.Ю.