01.04.2020 Логопедична “Б” група (Дзвіночок) (Вчитель-логопед Бойко І.С.)
Підгрупове заняття
Тема: Автоматизація звука [л] у закритому складі.
Мета: Закріплювати вимову звука [л] у закритому складі, розвівати фонематичний слух.
Хід заняття
- Організаційний момент.
- Д/гра «Де звук?» Слова: лак, олень, стіл.
|||. Повторювання скоромовок: ілка-ілка-ілка – липова гілка алка-алка-алка-у Миколи палка.
|V. Д / гра “Вудочка” Впіймати,”зловити картинки, в назвах яких є звук [л]: дятел, осел, гніздо, дівчина, гілка, дерево, булка, голка та ін.
- Д / гра” Відгадай. “
-Чим пришивають ґудзики? -голкою.
-Хто сидить на паркані? – галка.
-Чим дідусь пиляє дрова? -пилкою.
-На чому гойдаються діти? -на гойдалці.
- Д / гра “Виділи наголосом заданий склад.” (таблиця) .
VII. Д / гра “Докажи слово.”
Дитині пропонується взяти кіндер-яйце, розкрити його , прочитати заданий склад на папірці, а потім додати потрібні склади, утворивши слова. Бул (ка), гол (ка), ла (па), ла (ва ), ла (ма).
VIII .Вивчити та відгадати загадку: Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто оченята …
Хто це? Спробуй відгадати (Білка)
- Зроби звуковий аналіз слова-відгадки : білка.
- Підсумок.
Вчитель-логопед : І.С.Бойко