01.04.2020 Логопедична “Б” група (Дзвіночок) (Вчитель-логопед Бойко І.С.)

Підгрупове заняття

Тема: Автоматизація звука [л] у закритому  складі.

Мета: Закріплювати вимову звука [л] у закритому  складі, розвівати фонематичний слух.

                                                                Хід заняття

  1. Організаційний  момент.
  2. Д/гра «Де звук?»  Слова: лак, олень, стіл.

|||. Повторювання скоромовок: ілка-ілка-ілка – липова гілка алка-алка-алка-у Миколи палка.

|V.  Д / гра “Вудочка” Впіймати,”зловити картинки, в назвах яких є звук [л]: дятел, осел, гніздо, дівчина, гілка, дерево, булка, голка та ін.

  1. Д / гра” Відгадай. “

-Чим  пришивають  ґудзики? -голкою.

-Хто сидить на паркані? – галка.

-Чим дідусь пиляє дрова? -пилкою.

-На чому гойдаються діти? -на гойдалці.

  1. Д / гра “Виділи наголосом заданий  склад.” (таблиця) .

VII. Д  / гра “Докажи слово.”

Дитині пропонується взяти кіндер-яйце, розкрити його , прочитати заданий склад на папірці, а потім додати  потрібні склади, утворивши  слова. Бул (ка), гол (ка), ла (па), ла (ва  ), ла (ма).

VIII .Вивчити  та відгадати  загадку: Хоч мала сама на зріст,

Та великий має хвіст.

Як намисто оченята …

Хто це? Спробуй відгадати (Білка)

  1. Зроби звуковий аналіз слова-відгадки : білка.
  2. Підсумок.

Вчитель-логопед : І.С.Бойко

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.