21.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Фестиваль веснянихкольорів» (весняні квіти: назви, зовнішній вигляд)
Заняття 1: Ознайомлення з довкіллям
Тема. Весняні квіти
Мета: продовжувати знайомити дітей із живою природою, уточнити та поглибити уявлення дітей про весняні квіти; закріплювати знання про те, що квіти бувають садові і дикорослі. Збагачувати словниковий запас малят; розвивати увагу, мислення; виховувати любов до природи.
Матеріал: ілюстрації квітів, вірш Л. Забашти «Мак».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігроваситуація. Виховательзагадуєдітям загадку про квіти.
Добре знаютьвсімалята —І хлоп’ята і дівчата,Бо у нас розумнідіти —Це повсюду квітнуть… (квіти).
- Діти разом з вихователемрозглядаютьілюстрації «Весняніквіти».
- Бесіда за ілюстраціями.
Які квіти розквітають навесні найпершими?
Чи подобаються вам ці квіти?
Що є в підсніжника та проліска?
Якого кольору квіточки в підсніжника?
У якої рослини квіточки синього кольору?
- Виховательчитаєвірш Л. Забашти «Мак».
Зацвітає мак, мак,
Станьте, дітки, так, так.Маки, маки, маківоньки,
Червоніїголівоньки.Визріває мак, мак,
Станьте дітки так, так.Маки, маки, маківоньки,
Золотіїголівоньки.
- Дидактична гра «Посади квіточку».
Мета: закріплювати знання дітей про квіти; вчити співвідносити предмети за розміром шляхом вкладання предмета в отвір; знаходити два предмети однакової величини; розвивати вміння складати предмети в певній послідовності: від найменшої до найбільшої або навпаки; виконувати завдання, орієнтуючись на словесну вказівку; вправляти у складанні та вимові речень (Квіти ростуть на галявині. На галявині виросли красиві квіти.); виховувати уважність, самостійність.
Матеріал: круг — галявина з цупкого картону (дерева), у якому вирізані чотири круга різного розміру; 8 силуетних картинок-квіточок відповідного до вирізів розміру; ілюстрації із зображенням квітів: мак, ромашка, тюльпан, півонія, чорнобривець тощо (можуть бути й інші квіти відповідно до програми та регіону).
2.Заняття Конструювання
Тема: Квіткова галявина (колективна)
Мета: стимулюватидітей до відтвореннякрасиприроди в образотв. діяльн.. Формувати вміння «вирощувати» травичку різної висоти з деталей будів. матеріалу (цеглинок),ставлячи їх на коротку сторону. Закріпити назву деталей матеріалу, кольору, величини Розвиватиестетичний смак, здатністьвстановлюватисуттєвізв’язкиміжявищамиприроди; виховуватидопитливість, уважність.Збагачення словника: високий, низький, навколо. – Закріплювати звичку після гри акуратно складати деталі будівельного матеріалу в коробку.
Матеріали: цеглинки різної висоти і кольору.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігроваситуація. Виховательчитаєдітямуривоквірша О. Палійчука «Килимок».
Простеливсякилимок
Підсамісінький горбок.
Розіслався перед нами…
Килимокцейнепростий:
Він — з травички, він — живий
В німстебельця, і листочки,
І пахучіпелюсточки…
- Виховательзапитуєдітей, про якийкилимокідеться у вірші (підводячиїх до думки, щойдеться про траву). Яка трава? (Зелена, м’яка, духмяна, шовковистатощо) Пропонуєдітям зконсруювати травичку.
- Педагог заохочуємалят конструювати цеглинки різної величини Дітивиконуютьзавдання, ініціативнонаслідуючидіївихователя. Педагог орієнтуємалят на позитивний результат, схвалюючи будь-якіїхнітворчі прояви, активізуєдітей до спілкування, стимулюєрадістьвідспільноїдіяльності.
- Вихователькаже, щодітин зконструювали чудовузеленутравичку, викликаючизагальнезахоплення і подив.
Вихователь: Карбула М.О.