21.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Фестиваль веснянихкольорів» (весняні квіти: назви, зовнішній вигляд)

Заняття 1: Ознайомлення  з довкіллям

        Тема. Весняні квіти

Мета: продовжувати знайомити дітей із живою природою, уточнити та поглибити уявлення дітей про весняні квіти; закріплювати знання про те, що квіти бувають садові і дикорослі. Збагачувати словниковий запас малят; розвивати увагу, мислення; виховувати любов до природи.

Матеріал: ілюстрації квітів, вірш Л. Забашти «Мак».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігроваситуація. Виховательзагадуєдітям загадку про квіти.

Добре знаютьвсімалята —І хлоп’ята і дівчата,Бо у нас розумнідіти —Це повсюду квітнуть… (квіти).

  1. Діти разом з вихователемрозглядаютьілюстрації «Весняніквіти».
  2. Бесіда за ілюстраціями.

Які квіти розквітають навесні найпершими?

Чи подобаються вам ці квіти?

Що є в підсніжника та проліска?

Якого кольору квіточки в підсніжника?

У якої рослини квіточки синього кольору?

  1. Виховательчитаєвірш Л. Забашти «Мак».

Зацвітає мак, мак,

Станьте, дітки, так, так.Маки, маки, маківоньки,

Червоніїголівоньки.Визріває мак, мак,

Станьте дітки так, так.Маки, маки, маківоньки,

Золотіїголівоньки.

  1. Дидактична гра «Посади квіточку».

Мета: закріплювати знання дітей про квіти; вчити співвідносити предмети за розміром шляхом вкладання предмета в отвір; знаходити два предмети однакової величини; розвивати вміння складати предмети в певній послідовності: від найменшої до найбільшої або навпаки; виконувати завдання, орієнтуючись на словесну вказівку; вправляти у складанні та вимові речень (Квіти ростуть на галявині. На галявині виросли красиві квіти.); виховувати уважність, самостійність.

Матеріал: круг — галявина з цупкого картону (дерева), у якому вирізані чотири круга різного розміру; 8 силуетних картинок-квіточок відповідного до вирізів розміру; ілюстрації із зображенням квітів: мак, ромашка, тюльпан, півонія, чорнобривець тощо (можуть бути й інші квіти відповідно до програми та регіону).

 

 

 

 

 

 

 

2.Заняття Конструювання  

Тема: Квіткова галявина (колективна)

Мета: стимулюватидітей до відтвореннякрасиприроди в образотв.  діяльн.. Формувати вміння «вирощувати» травичку різної висоти з деталей будів. матеріалу (цеглинок),ставлячи їх на коротку сторону. Закріпити назву деталей матеріалу, кольору, величини  Розвиватиестетичний смак, здатністьвстановлюватисуттєвізв’язкиміжявищамиприроди; виховуватидопитливість, уважність.Збагачення словника: високий, низький, навколо. – Закріплювати звичку після гри акуратно складати деталі будівельного матеріалу в коробку.

Матеріали: цеглинки різної висоти і кольору.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігроваситуація. Виховательчитаєдітямуривоквірша О. Палійчука «Килимок».

Простеливсякилимок

Підсамісінький горбок.

Розіслався перед нами…

Килимокцейнепростий:

Він — з травички, він — живий

В німстебельця, і листочки,

І пахучіпелюсточки…

  1. Виховательзапитуєдітей, про якийкилимокідеться у вірші (підводячиїх до думки, щойдеться про траву). Яка трава? (Зелена, м’яка, духмяна, шовковистатощо) Пропонуєдітям зконсруювати травичку.
  2. Педагог заохочуємалят конструювати цеглинки різної величини Дітивиконуютьзавдання, ініціативнонаслідуючидіївихователя. Педагог орієнтуємалят на позитивний результат, схвалюючи будь-якіїхнітворчі прояви, активізуєдітей до спілкування, стимулюєрадістьвідспільноїдіяльності.
  3. Вихователькаже, щодітин зконструювали чудовузеленутравичку, викликаючизагальнезахоплення і подив.

 

 

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.